2. Mănâncă în farfurii mici

Mananca mai mult, dar pierde in greutate

Publicat: 18 Noiembrie Accesări: Soţul meu este tipul de om pe care mulţi îl urăsc. El poate mânca trei porţii la cină şi totuşi rămâne slab. Joacă fotbal o dată pe săptămână, dar dacă participă la un maraton va termina înaintea multora dintre cei care se pregătesc de săptămâni.

La o scanare integrală, doctorul i-a transmis că nu a văzut pe nimeni cu atât de puţină grăsime internă ori de suprafaţă.

bebelusul mananca dar nu creste in greutate

Nu are viermişori, după câte ştiu. Toţi cunoaştem persoane care mănâncă precum caii, dar sunt slabi ca o greblă, pe când alte persoane, ca mine, par să adauge kilograme doar gândindu-se la mâncare. La baza acestei diferenţe stă metabolismulsuma reacţiilor organice care au loc în organism în fiecare clipă. Cu siguranţă, când vorbim de îngrăşare, vorbim de mai mult decât o relaţie directă între caloriile ingerate şi caloriile "arse". Multe dintre concepţiile populare privind metabolismul nu rezistă verificărilor.

Care este diferenţa dintre cei ca soţul meu şi cei ca mine?

Cum putem folosi cunoştinţele existente pentru a ne controla greutatea? Studierea metabolismului Santorio Sanctorius este doctorul care în secolul al XVII-lea a desfăşurat un studiu privind metabolismul.

De asemenea, el a cântărit mâncarea şi lichidele consumate şi părţile eliminate prin urină şi excremente. Prin aceste verificări riguroase Sanctorius a descoperit că pentru fiecare 3,6 kilograme de mâncare consumată se elimină circa 1,4 kilograme de fecale. Restul, a conchis el, se pierde prin piele şi "transpiraţie nedetectată". Astăzi ştim că grăsimile, carbohidraţii, proteinele şi alcoolul pe care le consumăm intră în celulele noastre, într-o complexă reţea de căi biochimice eng.

Orice exces este stocat în două feluri: glicogen, în ficat şi muşchi, şi sub formă de grăsime. Organul central reglator al metabolismului este glanda tiroidăun organ în formă de fluture care eliberează hormoni ce cresc rata de generare a energiei de către celule. O glandă tiroidă "leneşă", pe de altă parte, te face mai rece, îţi pierzi apetitul, dar te şi îngraşi. Dar afecţiuni ale glandei tiroide afectează doar 1 din de mananca mai mult.

Femeile sunt mai susceptibile, 1 din având o tiroidă hiperactivă şi 15 din una "leneşă". De aceea sunt gras. Probabil că lucrurile nu sunt atât de simple.

Cand bebelusul nu ia in greutate: semnale, cauze, sfaturi

Sloganul campaniei de slabire consumă, totuşi, energie Se poate măsura rata metabolică a a unei persoane în condiţii de lipsă a efortuluiplasând persoana într-o cameră metabolică, o cameră mică unde aceasta stă o vreme, de regulă 24 de ore. În această perioadă cantitatea de căldură pe care o eliberează, oxigenul pe care-l consumă, dioxidul de carbon pe care-l produce şi azotul eliberat - sunt măsurate, pentru mananca mai mult se calcula întregul consum de energie.

Compararea rezultatelor obţinute de la persoane grase şi slabe a dus la anumite surprize. Ce se întâmplă? Pentru început, cei graşi au mai multe celule. Dar nu e vorba despre numărul de celule, ci de tipul acestora. Celulele muşchilor ard calorii de trei ori mai repede decât celulele de grăsime, dar nu sunt cele mai avide de energie. În timp ce te odihneşti, 1 kilogram de mușchi "arde" doar 13 calorii pe zi, pe când un kilogram de ţinut al inimii ori al rinichilor are calorii.

Este asta o veste proastă pentru cei care speră să-şi crească rata metabolică prin exerciţii fizice?

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Înlocuind 1 kilogram de grăsime cu 1 kilogram de muşchi înseamnă că vei avea nevoie de 9 calorii în plus pe zi nu e chiar mână liberă de a mânca orice doreşti. Totuşi, având raport mai mare muşchi-grăsime, explică mananca mai mult de ce bărbaţii au nevoie de mai multe calorii, în medie, decât femeile.

De asemenea, explică, în parte, de ce necesarul de energie al unei persoane scade pe mananca mai mult ce îmbătrânește. Un tânăr de 20 de ani are cum 5 kilograme mai multă musculatură decât un bătrân de 60 de ani. Avantajul celor mai activi Desigur, rata metabolică nu este totul - cu cât eşti mai activ, cu atât consumi mai multe calorii.

Cu toate acestea, repriza de fotbal săptămânală a soţului meu nu poate avea o importanţă decisivă în stabilirea felului în care arată. Sunt multe persoane slabe care nu fac sport deloc.

  1. Ce îți influențează numărul de kilograme de pe cântar?
  2. Cand bebelusul nu ia in greutate: semnale, cauze, sfaturi | formatiaoccident.ro
  3. Pierdere în greutate acum
  4. Ce este criolipoliza și cum se folosește?
  5. Hflc rezultate de pierdere în greutate
  6. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  7. Scădere în greutate nbme
  8. Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Care e secretul lor? O posibilitate ar fi aceea că aceste persoane sunt mai active decât realizează. James Levine de la Clinica Mayo din Rochester, Minnesota, a efectuat un studiu cu 20 de persoane care au declarat că nu fac sport deloc, unii slabi, alţii uşor obezi.

Toţi au fost echipaţi cu senzori pentru a le monitoriza poziţia şi mişcările timp de 10 zile. Chiar dacă niciunul dintre cei 20 nu a făcut exerciţii fizice, cel uşor obezi stăteau pe canapea cu 2,5 ore mai mult decât cei slabi, echivalentul a 30 de calorii pe zi.

Cei 7 ani de masa - 16 Martie 2019

Diferenţe congenitale. Studii pe gemeni identici Şi nu ar trebui nici să eliminăm complet ipoteza că unii oameni sunt mai înclinaţi să adauge kilograme decât alţii. Pentru două săptămâni aceştia au mâncat normal, iar Bouchard a calculat de câte calorii au nevoie pentru a-şi păstra greutatea. Apoi le-a adăugat de calorii în plus pe zi, şase zile pe săptămână, 14 săptămâni - echivalentul a 84 de mii de calorii suplimentare pentru o persoană, pe toată perioada studiului.

Creşterea greutăţii a fost similară la cei doi gemeni ai mananca mai mult perechi, dar au fost stabilite diferenţe între perechile de gemeni cu valori cuprinse între 4 şi 12 kilograme. Un studiu ulterior tot cu gemeni a obţinut rezultate asemănătoare, de data asta urmărindu-se kilogramele pierdute într-o perioadă în care gemenii au efectuat exerciţii fizice.

Astfel de studii reprezintă indicii mananca mai mult că factori genetici controlează înclinaţia către a lua în greutate. Dar cum?

pierdere în greutate hhg

Cinci factori ce influenţează cum arăţi În ultimele două decenii Bouchard şi colegii săi să obţină răspunsuri. Au identificat până acum 5 factori care prezic un mai mare câştig în greutate: - o mai mică masă musculară; - o condiţie fizică precară; - un nivel scăzut de testosteron care stimulează creşterea muşchilor ; - un nivel scăzut de răspuns la hormonul leptină; - "arderea" unei cantităţi mai mici de grăsime din hrana ingerată, pe post de "combustibil".

Dar niciunul dintre ce cinci factori nu reprezintă un glonţ de argint, spune Bouchard, deşi avem un oarecare control asupra lor.

scădere în greutate tampa sud

Arderea diferită a grăsimii Sunt în mod particular nedumerită de ultimul factor. Se sugerează că dacă eu şi soţul meu mâncăm aceeaşi mâncare în cantitate marecorpul meu va genera energie din glucoză din digestia carbohidraţiloriar el va folosi mai multă grăsime din hrană.

Dacă mâncăm mai multă mâncare decât avem nevoie, vom stoca excesul. Totuşi, el va arde mai multe calorii făcând asta şi va rămâne cu mai multă glucoză circulând prin sânge, iar excesul de glucoză va fi convertit în grăsime pentru dar pierde in greutate, proces care consumă energie.

Asta sugerează că anumite persoane sunt mai "pricepute" în a gestiona excesul de mâncare, fără a se îngrăşa. Studiile sale arată cei care nu se îngraşă ard mai multă grăsime pe timpul somnului.

povești despre pierderea în greutate de la adderall

Slăbitul şi somnul Înțelegerea rolului somnului în creşterea greutăţii este încă în stadiul incipient. Bessesen crede că un motiv pentru care a fost atât de dificil să se observe diferenţe între cei care se îngraşă şi cei care sunt rezistenţi la îngrăşat este reprezentat de faptul că majoritatea studiilor compară metabolismul oamenilor pentru 24 de ore, care este o perioadă prea scurtă.

Când e cel mai bine să te cântărești? Ce îți influențează numărul de kilograme de pe cântar?

Acesta mai crede că pentru a înţelege obezitatea este necesară o abordare holistică, implicând metabolismul, apetitul şi mișcarea din timpul zilei. Folosind această abordare el a descoperit că 2 zile după o masă abundentă, cei care au tendinţa de a nu se îngrăşa manifestă o repulsie la mâncăruri bogate în calorii, ca prăjiturile, iar creierul reacționează mult mai "calm" la imagini ale dulciurilor.

În plus, cei înclinaţi către obezitate au tendinţa de a fi mai letargici zile după un exces culinar. Microbii intestinali Ar mai putea fi şi un alt mecanism, ignorat, care controlează apetitul şi metabolismul. Studiile pe şoareci arată că transferul microbilor intestinali de la animale grase duce la îngrăşarea şi a recipientului slab, în timp ce transferul microbilor de la un şoarece slab duce la pierderea în greutate a unui exemplar gras.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

O teorie spune că, în fapt, cantitatea de nutrienţi extrasă din hrana ingerată depinde de microbii din intestine - deşi unele studii mananca mai mult au descoperit diferenţe mari de calorii în conţinutul fecalelor.

O altă idee este aceea că microbii intestinali monitorizează cantitatea de hrană ingerată şi eliberează substanţe care ne afectează apetitul şi cantitatea de grăsime arsă. Sunt încă nenumărate întrebări fără răspuns despre metabolism, nu în ultimul rând întrebarea dacă este de luat în calcul accelerarea acestuia pentru a duce la pierderea unor kilograme în plus. O posibilitate ar fi, desigur, transplantul de materii fecale de la o persoană slabă la una obeză, dar înainte de a proceda la astfel de măsuri trebuie să aşteptăm să înţelegem mai bine cum microbii intestinali ne influențează metabolismul.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Mai există oxintomodulina, un hormon supresor al apetitului şi care accelerează metabolismul, produs în mod natural oricând mâncăm. Studii pilot cu subiecţi obezi arată că injectarea regulată a hormonului ajută la pierderea greutăţii.

Dar se crede că nu va apărea vreun produs pe piaţă înainte de 10 ani, perioadă în care se vor realiza testele necesare. Ce este clar e că metabolismul este fenomenal de complicat, aşa că oricine propune un truc rapid pentru a-l accelera este neserios. Dar nu disperaţi. Cu condiţia să faceţi distincţia dintre adevăr şi ficţiune, sunt unele lucruri pe care le puteţi totuşi face Citiţi: Mituri despre metabolism - în curând.

8 obiceiuri care te ajută să pierzi în greutate

Textul de mai sus reprezintă traducerea articolului Are some people doomed to be fatpublicat de New Scientist. Puteți comenta folosind contul de pe site, de FB, Twitter sau Google ori ca vizitator fără înregistrare.

file de supraviețuire pierdere în greutate

Pt vizitatori comentariile sunt moderate aprobate de admin.