Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Ecuația matematică pentru a pierde în greutate

Aport zilnic de calorii

Concluzie Matematica: Caloriile Câteva întrebări la care trebuie să te gândești atunci când analizezi cantitatea de exerciții fizice  pentru pierderea în greutate includ: Cât de mult încerci să slăbești? Care este rata de pierdere în greutate dorită pe săptămână?

  • CAI MAI USOARE DE A PIERDE DIN GREUTATE - Doctor Info Ro
  • Cât de mult exercițiu fizic este suficient ca să slăbești? | Secretele Caloriilor
  • Cum să calculați echilibrul dvs. de echilibru energetic
  • Fundația pentru menținerea echilibrului energetic se bazează pe două concepte: Caloriile pe care le consumăm prin alimente sunt combustibilul nostru zilnic.
  • Calculați echilibrul dvs.

Majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății recomandă să slăbești g pe săptămână. Prin urmare, dacă dorești să pierzi 1kg pe săptămână, trebuie să consumi în jur de 7. Doar uitându-te la matematică, dacă dorești să slăbești 5 kg în 5 săptămâni, pentru o rată de pierdere în greutate de 1kg pe săptămână, trebuie să arzi în plus 7.

modificări ușoare zilnice pentru a pierde în greutate grăsimi sănătoase pentru a pierde în greutate

Deci, de unde știi câte calorii arzi la antrenament? Dacă mergi la o sală de sport sau utilizezi echipament de antrenament, nu te poți baza întotdeauna pe un număr exact de calorii cu ajutorul aparatului pe care îl folosești. Pentru acuratețe maximă, ia întotdeauna în calcul greutatea, vârsta și alte informații înainte de a începe antrenamentul. Online există multe estimări de calorii pe care le poți utiliza pentru a introduce greutatea și timpul petrecut pentru a face anumite activități și estima câte calorii arzi.

Există, de asemenea, multe aplicații de fitness pentru dispozitivele electronice care pot urmări aportul de alimente și calorii, împreună cu caloriile arse în timpul exercițiilor fizice.

Account Options

Acestea pot fi instrumente utile pentru a vedea cum îți urmărești obiectivele propuse. Alternativă: sari peste matematică Unor oameni le face plăcere să țină evidența numerelor.

scăderea în greutate a laboratorului corporal scăderea în greutate în vizag

Cu toate acestea, unii oameni ar prefera să sară peste numărarea meticuloasă a tuturor datelor. Un lucru de bază este valabil pentru a pierde în greutate: consumul arderea de calorii trebuie să fie mai mare decât caloriile pe care le mănânci. O modalitate alternativă de a-ți da seama de cât de mult exercițiu fizic ai nevoie pentru a pierde în greutate poate fi mult mai simplă decât urmărirea obositoare a caloriilor.

slim down newtropin slabire costa rica

În funcție de nivelul tău de experiență în fitness, alege un obiectiv de antrenament cu care să începi. De exemplu, poate dorești să începi cu recomandarea de ecuația matematică pentru a pierde în greutate minute de exercițiu fizic de intensitate moderată pe săptămână propusă de ghidul Colegiului American de Medicină Sportivă.

Cântărește-te înainte de a începe activitatea pentru noul tău obiectiv de antrenament. Cântărește-te în fiecare săptămână în aceeași zi și la aceeași oră.

Ținem legătura!

Dacă observi că eforturile tale de pierdere în greutate au ca rezultat aceleași date fără evoluții ai atins un nivel de platouacesta este un indiciu bun pentru a crește timpul de antrenament. Adăugă în plus minute pe zi, fără a crește aportul alimentar. Această metodă este simplă, dar poate funcționa. Monitorizarea greutății și ajustarea exercițiului fizic sunt importante pentru pierderea în greutate.

Tipul de antrenament Exercițiul fizic moderat poate fi descris ca fiind de o intensitate de aproximativ 6, pe o scară de la Nivelul 1 este să stai întins pe canapea și să nu faci nimic, iar 10 ar fi considerat că ai atins nivelul tău maxim de ecuația matematică pentru a pierde în greutate.

cea mai bună băutură arzătoare de grăsimi cum să slăbești pe șolduri

Se recomandă adesea antrenament moderat ca beneficiu pentru sănătate sau efectuarea de antrenament energic, ceea ce pe scara propusă este în jur de ,5, dar pentru o durată mai scurtă de timp. Exemple de exercițiu fizic moderat includ mersul rapid, mersul pe bicicletă, dansul, alergarea ușoară etc.

Slabesc insa greutatea ramane la fel - Ce se intampla ?

Exemple de exercițiu fizic viguros includ jogging-ul, mersul pe bicicletă la deal, înotul etc. În timpul exercițiului fizic moderat poți purta o conversație, dar în timpul exercițiului fizic viguros nu vrei să vorbești atât de mult.

Fresh articles

Pentru a obține beneficiul maxim din exercițiul fizic pentru pierderea în greutate, o combinație de exerciții fizice moderate și viguroase pare a fi cea mai bună. Exercițiul fizic moderat învață mușchii să ardă grăsimea eficient, dar exercițiul fizic viguros arde un număr mai mare de calorii. Alternarea intensității exercițiului fizic în antrenamentele tale poate fi de asemenea esențială dacă atingi un platou în demersul de a pierde în greutate. Adăugând antrenament de rezistență poate fi, de asemenea, benefic pentru pierderea în greutate și obiectivele tale de sănătate.

Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă zile pe săptămână pentru antrenamente de rezistență.

Mănânci puțin, dar te îngrași? Află de ce!

Antrenamentul de rezistență poate ajuta la creșterea musculară și la arderea suplimentară de calorii. Aportul alimentar Controlul aportului alimentar pe parcursul întregii perioade în care faci antrenamente pentru a slăbi este vital pentru a avea succes.

slim down neena și veena scădere în greutate shah nazir

Dacă te antrenezi ore pe zi, dar consumul de calorii este același cu aportul de alimente, pierderea în greutate va fi practic inexistentă. Pentru mai mult ajutor în ceea ce privește antrenamentul, nutriția și obiectivele tale de scădere în greutate, discută cu un dietetician sau cu un profesionist în domeniul de fitness și al sănătății.

Nu începe un program de antrenament care îți poate cauza accidentări și, prin urmare, îți poate opri evoluția antrenamentului.

Ce este slăbitul din greutate?

Păstrează-ți obiectivele de antrenament pe termen lung nu doar pentru obiectivul de pierdere în greutate. Concluzie În concluzie, cel mai important lucru de reținut atunci când faci exercițiu fizic pentru slăbit este să arzi mai multe calorii decât aportul caloric obținut din ce mănânci.

Cunoașterea cantității de calorii pe care le arzi prin exercițiu fizic și durata necesară pentru antrenament pot fi utile pentru atingerea obiectivelor de pierdere în greutate.

pierdere in greutate hervey bay cum să slăbești cu celula de secera

Cu toate acestea, simpla monitorizare a greutății și ajustarea exercițiului fizic în funcție de aceasta ar putea de asemenea să funcționeze.

Pentru ajutor mai aprofundat în ceea ce Tweet-uri de slabire exercițiul fizic și pierderea în greutate, consultă un profesionist în domeniul sănătății și de fitness. Dacă variezi intensitatea exercițiilor și adăugi un antrenament de rezistență, poti de asemenea favoriza atingerea obiectivelor tale de pierdere în greutate.