Cum să Topești Grăsimea Eficient​ | Școala de Slăbit

Cum să ne ardem grăsimea din corp

Dintre cele doua surse de energie pe care le foloseste corpul, grasimile si carbohidratii, muschii nostri prefera carbohidratii, pentru ca acestia produc ATP energie mult mai rapid — sunt mai usor de transformat in energie. Pana si echipamentul e facut in asa fel incat avem cat mai multe buzunarase pentru produse cu calorii din carbohidrati. In realitate, noi deja avem in sistem zeci chiar sute de mii de calorii: acestea sunt propria grasime corporala.

Dar cum ar fi daca am putea sa folosim energia stocata in noi sub forma de grasimi? Cei mai multi atleti cu experienta au un nivel de pana la de calorii din carbohidrati si peste Chiar si cei mai supli dintre alergatori. Intr-adevar, avem nevoie de carbohidrati pentru a activa enzime si sa putem transforma grasimea in energie iar creierul isi ia aportul din carbohidrati. O singura enzima arde putina grasime; mai multe enzime care ard grasimea ar putea crea un foc de tabara!

Dar ce inseamna Metabolic Efficiency Training? Cunoscut drept consumator de calorii, antrenamentul de eficientizare a metabolismului nu este 58 și trebuie să slăbești dieta bazata pe un deficit de calorii si nu este nici un regim bazat pe un aport caloric mic.

Nu este nevoie sa numeri caloriile si nu ai nevoie de suplimente sau de vreo mancare speciala. Mai degraba este vorba de manipularea macro-nutrientilor cum ar fi carbohidratii, grasimile si proteinele si adaptarea exercitiilor sau manipularea exercitiilor cu intensitatea de antrenament adecvata, ceea ce ne permite sa culegem beneficiile folosirii grasimilor.

Prin manipularea efectiva a antrenamentului aerobic, putem sa crestem capacitatea mitocondrica numarul de enzime mitocondrice. Controlandu-ne dieta, glicemia si insulina, putem sa ne alimentam cu mai putine calorii in timpul antrenamentului si al cursei, asadar putem reduce nevoia de a consuma zaharuri simple sau putem sa marim capacitatea de a folosi propriile grasimi din corp.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Secretul este sa ne jucam atat cu dieta, cat si cu exercitiile fizice. Daca facem toate acestea corect, putem vedea rezultate semnificative — chiar si in decurs de numai patru saptamani. Acesta manipuleaza procesele la nivel de celule cu ajutorul aerobicului prin slabire nw cantitatii si numarului de mitocondrii din interiorul celulelor care folosesc grasimi pentru energie. Iti invata corpul sa foloseasca mai multa grasime creadu-i conditiile pentru aceasta.

Multi ultra-maratonisti sar peste baza de aerobic pentru ca nu vad avantajele imediate in antrenamentul de viteza.

Asta nu inseamna ca exercitiile cu repetitii si intervale nu aduc schimbari pozitive, doar ca nu imbunatatesc arderea grasimilor. Vei fi cu mult mai eficient din punct de vedere al metabolismului daca incepi intr-o zona de puls mai scazuta, in care arzi grasimi si de abia ulterior adaugi celelalte regimuri de antrenament.

Formular de căutare

Toate alergarile ar trebui sa fie la o intensitate mai mica in perioada aceasta. Bineinteles ca poti sa treci peste asta bazandu-te pe o sursa constanta de carbohidrati care sa iti alimenteze muschii, dar tot vei purta cu tine o parte grasimea corporala. Gandeste-o in felul urmator: ce iti trece prin minte cand vezi un maratonist care poarta dupa el doua bidoane pline de apa, dar pe care nu le foloseste? De ce sa care atata greutate? Hmm… De altfel, o dieta prea bogata in calorii poate sa nu fie atat de sanatoasa pe termen lung!

Mini-ghid: cum sa ardem eficient grasimile.

Frecventa si consecventa cu care ne antrenam sunt secretul succesului in a arde calorii. Iti trebuie cel putin sase pana la opt ore pe saptamana de antrenament de joasa intensitate pentru a avea rezultate si este crucial sa ai cea mai mare parte a antrenamentului in aceasta zona. Asta inseamna sa incepi cu o viteza mica, cu cat mai mult oxigen la dispozitie, cat cum să ne ardem grăsimea din corp poti slabire slabire vorbesti propozitii intregi.

Antrenamentele de intensitate mai mare contribuie si cum să ne ardem grăsimea din corp la adaptari, dintre care si la eliberarea adrenalinei. Aceasta are efect asupra transportului de acizi grasi liberi, care reduce cantitatea de grasime care ajunge in mitocondrii pentru a se transforma in energie.

0 Comentarii

Dar aceasta este numai o perioada de antrenament de baza, in niciun caz de o perioada lunga — de 4 pana la 10 saptamani. Concluzia este ca vei scoate sau vei reduce considerabil cerealele din dieta. Nu toti carbohidratii, ci doar cerealele. Te vei baza in acest timp pe proteine, grasimi sanatoase si cat mai multe fructe si legume.

Carbohidratii procesati, chiar si cerealele integrale, duc la o crestere a nivelului insulinei. Pe masura ce aceasta creste, se consuma mai multi carbohidrati, ceea ce il face pe atlet sa caute mai mult carbohidratii si sa nu mai arda din grasimi. Controlandu-ne nivelul glicemiei printr-o selectie atenta a  alimentelor este secretul unei alimentatii adecvate.

Consumand mai multa grasime pentru energie inseamna intarzierea  acumularii de acid lactic, asadar alergatorul va putea sa isi pastreze viteza pentru mai mult timp fara sa fie nevoie sa isi ia mai multi carbohidrati. Din nou, aceasta nu este o dieta cu aport caloric mic, ci o dieta echilibrata.

Mesele tale vor arata putin diferit, fara ovazul, pastele si chiflele cu care te-ai obisnuit. La micul-dejun poti include fasolea neagra, spanac sau oua, putina branza feta telemea stropita cu putin sos de rosii.

Sau poti sa optezi pentru iaurt la care sa adaugi multe fructe si nuci. La pranz si la cina, poti manca o salata mare cu gratar, somon sau tofu. Sau carne cu legume si niste fructe si poate putina branza la desert.

Daca nu poti sa renunti la cereale, macar adauga niste quinoa sau orez brun la cina, dar asta va mai intarzia din aparitia rezultatelor. Ca  gustare, poti sa servesti legume taiate marunt, cu un topping din iaurt.

Supe, chili, tocane, chiar ai de unde alege.

  • Adalah arderea grasimilor
  • Arde pierderea in greutate

Dar in timpul antrenamentului? Apa cu electroliti [de exemplu, Isostar Powertabs Fast Hydration ]. Asta inseamna mai putin de de calorii pe ora. Ce se va intampla? Te vei prabusi? Vei muri? Doar vei arde si vei scapa de grasime. De ce? Pentru ca nu lucrezi la intensitate mare! Nu vei umbla la depozitul de carbohidrati, ci vei arde grasimile. Nu ai golit rezerva de carbohidrati, ci doar ai umblat la depozitul de grasime.

Asa ca hidrateaza-te si serveste o masa sau o gustare echilibrata. Antrenamentul de ardere a caloriilor te ajuta sa iti stabilizezi nivelul glicemiei, sa iti imbunatatesti nivelul insulinei si iti reduce nivelul colesterolului; iti da energie, arde grasimile si iti permite sa alergi mai repede la un ritm cardiac mai scazut.

In plus, iti ajuta corpul sa se bazeze mai putin pe zaharuri si sa functioneze la fel cu mai putine calorii. Incearca sa te antrenezi la prima ora a diminetii.

Intrăm în posesia datelor dvs. Deși puteți vizita site-ul nostru fără să fiți nevoit să vă dezvăluiți identitatea, puteți să ne furnizați în mod direct, datele dvs. Datele dvs.