Pierderea sănătoasă în greutate timp de 2 săptămâni

Sfaturi pentru pierderea în greutate de 2 săptămâni, Cum să pierzi 5 lire în 2 săptămâni

O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios. Va trebui să vă modificați dieta și să adăugați exerciții fizice regulate pentru ca această pierdere în greutate să se întâmple.

Dacă în prezent faceți exerciții după-amiaza sau seara, luați în considerare să vă schimbați rutina de antrenament la orele dimineții. Unele studii au arătat că antrenamentele de dimineață sporesc capacitatea corpului tău de a arde calorii din grăsimi stocate, în loc să folosești caloriile pe care le consumi prin alimente în timpul zilei. Schimbarea rutinei poate fi dificilă la început.

Rețete pierdere in greutate

Dar după câteva zile de a te trezi mai devreme și de a te culca puțin mai devremevei fi bine cu noua ta rutină AM. Efectuați antrenamentele cu intensitate mare HIIT. Antrenamentele HIIT sunt populare în aceste zile și dintr-un motiv întemeiat.

Studiile au arătat că ajută la arderea mai multă grăsime și la menținerea metabolismului ridicat mai mult decât exercițiul tradițional. Includeți una până la două zile de antrenamente HIIT în fiecare săptămână. Efectuați 45 de minute de cardio cu o încălzire de 10 minute și o răcire de 10 minute.

cea mai bună inspirație pentru a pierde în greutate

Cele 25 de minute între ele trebuie dedicate sprintului timp de 30 de secunde la un minut și revenirea la intensitate moderată timp de două-patru minute.

HIIT sporește producția hormonului de creștere umană cu la sută timp de 24 de ore. Intensitatea ridicată este de 80 până la 85 la sută Sfaturi pentru pierderea în greutate de 2 săptămâni frecvența cardiacă maximă. Intensitatea moderată este de 65 până la 80 la sută din frecvența cardiacă maximă. Puteți menține o conversație cu un prieten, dar respiră. Alternează între aceste două. Începeți antrenamentul cu greutatea. În zilele alternative în care nu efectuați un antrenament HIIT, includeți un antrenament de forță.

Rețineți că este nevoie de un timp pentru a construi mușchi. Cu toate acestea, antrenamentul regulat în greutate împreună cu o dietă sănătoasă vă pot ajuta să construiți masa musculară pe parcursul a patru până la 12 săptămâni, ceea ce vă va stimula metabolismul. Exercitiile de antrenament pentru forta te ajuta sa construiesti masa musculara slaba. Cu cât ai o masă musculară mai slabă, cu atât mai mare va fi metabolismul tău.

Acestea sunt rapid de făcut și pot fi încorporate cu ușurință în rutina dvs. Încercați și mașini noi de greutate, clopote de fierbere sau curele TRX. Mai bine, lucrează cu un prieten sau un antrenor personal care îți poate arăta cum să folosești echipament nou. Lucrați până la ars timp de 12 până la 15 repetări.

Faceți două-trei seturi. Includeți alte forme de cardio. În plus față de antrenamentele HIIT și de formare a forței, includeți câteva zile de alte tipuri de activitate cardiovasculară.

Aceste tipuri de exerciții ajută, de asemenea, la susținerea scăderii în greutate. Includeți până la de minute de exerciții cardio în fiecare săptămână HIIT poate conta și în acest sens. Unul dintre punctele principale de diferențiere a cardio și HIIT este că aceste exerciții cardio sunt făcute la o intensitate constantă, moderată și nu alternând între nivelurile de intensitate ridicată și moderată.

Mâncat pentru pierderea în greutate Creați un deficit de calorii zilnic de 1. Un kilogram este egal cu 3. Pe parcursul a 14 zile, acest lucru este egal cu un deficit de 1.

Puteți crea o parte din acest deficit cu exerciții fizice, dar va trebui, de asemenea, să reduceți caloriile din dieta dvs. De asemenea, nu uitați că vă ardeți și calorii și prin exerciții fizice. Acest lucru în combinație cu un deficit de calorii mai mic din dieta dvs.

Cum să pierzi 5 lire în 2 săptămâni

Utilizați un jurnal de alimente sau o aplicație de urmărire a alimentelor pentru a afla câte calorii mâncați în prezent și scădeți - din acest număr. De asemenea, continuați să vă urmăriți caloriile pentru a vă asigura că nu mâncați prea mult și să nu vă mențineți în obiectivul caloric.

Mănâncă un mic dejun copios. Micul dejun este o masă importantă, mai ales când încerci să slăbești. În plus, fibra aduce un plus de masă pentru a vă simți mai plin. Încercați să limitați carbohidrații în dieta dvs. Pierderea a 5 kilograme în 2 săptămâni poate fi ușoară, dar anumite modele de dietă fac și mai ușor de făcut. Limitarea unor carbohidrați din alimentația dvs. Cu toate acestea, limitarea anumitor tipuri de carbohidrați vă poate ajuta să pierdeți mai ușor 5 kilograme decât doar urmând o dietă scăzută în calorii.

Poate pierde în greutate ajută afib se găsesc în următoarele alimente: zahăr sau alimente care au adăugat zahăr, produse lactate, boabe, legume amidonice și leguminoase și fructe. În loc să mâncați pâine, orez sau paste, înlocuiți aceste carbohidrați cu legume non-amidonice, cum ar fi broccoli, spanac, conopidă, țelină și ardei. Acestea sunt bogate în fibre, vitamine și minerale, care sunt esențiale pentru sănătatea dvs.

Nu uitați că toate zaharurile sunt carbohidrați, deci tăiați alimentele cu adaos de zahăr pentru a vă reduce aportul. Verificați informațiile nutriționale și citiți listele de ingrediente pentru a verifica dacă au adăugat zahăr. La fel ca micul dejun, mâncărurile grele cu Sfaturi pentru pierderea în greutate de 2 săptămâni, suplimentate cu legume cu conținut scăzut de calorii, vă pot ajuta să atingeți obiectivul în greutate mai repede decât o dietă săracă în calorii.

Acest lucru vă va asigura că beneficiați de acest nutrient esențial. Asigurați-vă că vă măsurați porțiunile pentru a vă ajuta să rămâneți pe traseu. Împerechează-ți proteina cu orice tip de legume.

  1. Cel mai bun supliment natural pentru pierderea în greutate
  2. Pista și câmpul slăbesc

Încercați să vă lipiți de legumele non-amidonice, precum salate, broccoli, ardei, varză de Bruxelles sau roșii, deoarece acestea sunt foarte scăzute în calorii. Includeți o porție de porție sau o porție de 2 cani de verdeață de salată. Înlocuiți alimentele procesate cu alimente mai nutritive. Limitarea sau evitarea alimentelor procesate în timpul ferestrei dvs. Se cunoaște că alimentele procesate sunt puțin mai mari în calorii, zaharuri adăugate, forme de grăsime nesănătoase și mulți alți conservanți adăugați.

scădere în greutate a colitei clostridium difficile

Tăiați alimente procesate precum: alcool, băuturi îndulcite precum sifon, bomboane, produse coapte, înghețată, produse de patiserie pentru micul dejun, cereale zaharoase, alimente prăjite și carne procesată cu conținut ridicat de grăsimi.

De exemplu, schimbă-ți prăjitura de seară cu fructe și ciocolată neagră sau chiar cu un iaurt mic pentru mai puține calorii și zahăr. Sau în loc să comanzi un sandwich de pui prăjit, optează pentru piept de pui la grătar pe un pat de verdeață. Ce alimente ar trebui să evit? Alimentele de evitat includ, dar nu se limitează la, biscuiți, bomboane, alcool, chipsuri, sifon, produse coapte, cum ar fi prăjituri, produse de patiserie, fursecuri și brioșe, alimente prăjite sau mâncăruri prăjite, inclusiv pește bătut, cartofi prăjiți și tempura.

Limitați, de asemenea, sosurile și sosurile bogate, cârnații, hot-dog-urile sau salamurile, cu conținut ridicat de grăsimi. Ce exerciții pot face fără mașini mă pot ajuta să slăbesc?

Sfaturi pentru o scădere rapidă în greutate: „Slăbim dacă învăţăm să nu ne sabotam corpul“

Efectuați exerciții care depind de propria greutate corporală, cum ar fi scândurile sau împingătorii. A face exerciții cardio, precum alergarea sau dansul, vă va ajuta, de asemenea, să vă pierdeți kilograme.

Ar trebui să mănânc mai întâi micul dejun sănătos și apoi să fac efort? Este mai bine să lucrați pe stomacul gol și să vă mâncați micul dejun la 30 de minute după terminarea antrenamentului.

Cum pierd rapid grăsimea din burtă?

Cum să slăbești 3 kilograme în 2 săptămâni

Luați oțet de cidru de mere și suplimente de garcinia combogia. Ar trebui, de asemenea, să lucrați; chiar și 30 de minute pe zi te pot ajuta. Câți centimetri aș putea pierde din șolduri și stomac? Acest lucru depinde de înălțimea, structura oaselor, greutatea actuală, vârsta, aportul caloric și mulți alți factori care joacă în pierderea în greutate.

Cum pot slăbi din coapse? Nu puteți pierde în greutate dintr-o anumită zonă. Chiar și așa, fă o mulțime de antrenamente cardio și antrenamente direcționate la picioare.

minerale de pierdere de grăsime

Dacă puteți, găsiți online un antrenament HIIT centrat pe picioare. Cât cidru de mere ar trebui să beau pentru a slăbi?

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

O linguriță sau cam o zi într-un ceai îți va detoxica corpul și îți va stimula metabolismul, ajutându-te astfel să-ți atingi obiectivul. Cum pierd centimetri de la talie? Șezuturile și scândurile sunt cele mai bune pentru ca acest lucru să vă consolideze miezul; alergarea ajută, pierderea de grăsime deloc asemenea.

Cum pierd 3 kg într-o săptămână? Dacă sunteți dispus să urmăriți toată săptămâna, asigurați-vă că aveți o dietă echilibrată și sănătoasă și un plan de antrenament care include câteva sesiuni de HIIT și antrenamente cardio.

Dar asigurați-vă că nu faceți decât o oră maximă de exerciții fizice pe zi și nu vă înfometați, deoarece acest lucru ar face corpul dvs.

Asigurați-vă că vă consultați cu un medic înainte de a face acest lucru. Cum aș scăpa de grăsime în jurul gâtului și a taliei? Din păcate, nu poți pierde în greutate dintr-o anumită zonă.

Cu toate acestea, ar trebui să faceți mult cardio și HIIT pentru pierderea în greutate. Cum pot obține mai mult genunchii fermi, fără a-mi pune mâna pe genunchi? Discutați întotdeauna cu medicul înainte de a pierde în greutate. Vă vor putea spune dacă pierderea în greutate este adecvată. Două săptămâni este o perioadă perfectă de timp pentru a pierde 5 kilograme. Cu toate acestea, nu este o perioadă adecvată de timp pentru a pierde mai mult de 5 kilograme.

Dacă doriți să pierdeți 10 sau mai multe kilograme, va trebui să vă prelungiți intervalul de timp. Vezi si.