Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Rutina zilnica de slabire pentru incepatori

Există diferențe între exercițiile cardio la sală și cele executate acasă?

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Ce sunt exercițiile cardio și de ce sunt bune pentru slăbit? Așadar, un antrenament cardio se referă la o serie de activități ce au că scop creșterea pulsului cardiac, prin implicarea grupelor majore de mușchi din corp, pe o durată mai lungă de timp.

By Radu Antoniu June 11, 62 Reguli de bază pentru cardio Dacă nu te interesează prea tare condiția fizică ci vrei doar să arăți bine, folosește cardio ca un supliment pentru dieta de slăbit care e arma ta principală împotriva grăsimii. Scopul exercițiilor cardio în cazul ăsta e doar să ardă ceva calorii suplimentare ca să slăbești un pic mai repede. Cardio slăbește doar dacă creează un deficit caloric.

Cum te ajută exercițiile cardio să slăbești? Exercițiile cardio, executate corect, accelerează metabolismul și arderile, ajutând organismul să consume oxigen și energie chiar și după terminarea unei sesiuni de antrenament. Deci, după ce ai terminat exercițiile, corpul tău va continua să folosească energie la un nivel mai mare, ceea ce duce la pierderea kilogramelor în plus. Procesele metabolice care funcționează eficient nu doar că te ajută să slăbești, ci și să menții o greutate optimă, constantă, și o masă musculară puternică și tonifiată.

cum să arzi grăsimea întinsă primele 10 aplicații de slăbit

În același timp, afectează pozitiv ritmul cardiac obișnuit și încetinește procesul de îmbătrânire al organismului. Formula pentru a scăpa de kilogramele nedorite este simplă: trebuie să consumi mai multe calorii decât introduci în organism.

Rutină de antrenament | Program de exerciții pentru fete - Myprotein Blog

Așadar, urmând o dietă echilibrată, sănătoasă și executând de ori pe săptămână antrenamente cardio, vei avea parte de rezultate pozitive! Dacă îți dorești să îți menții greutatea pe care o ai în prezent, trebuie doar să arzi numărul de caloriile pe care le ingerezi.

Andy a fost băiat de treabă și ne-a lăsat să-l postăm pe ThinkEatLift.

Cum calculezi rata cardiacă maximală? Așa cum a fost menționat anterior, eficiența unui antrenament cardio se măsoară în intensitate care este ritmul cardiac pe minutdurată și constanță. Durata ideală a exercițiilor cardio pe zi este de cel puțin 30 de minute, și poate crește în funcție de rezistență, obișnuință etc. Este nevoie, de asemenea, să fii constant în activitățile fizice de acest fel și să le repeți de ori pe săptămână. Cele mai bune exerciții cardio pe care le poți face acasă sau în aer liber Dacă vrei să îți creezi o rutină de antrenament și nu știi de unde să începi, în continuare, vei descoperi care sunt cele mai bune exerciții pentru începători, care pot fi făcute atât în intimitatea propriei locuințe, cât și în parc sau în aer liber.

Specialiștii recomandă să începi treptat, pentru a intra într-un ritm optim.

Rutine de Antrenament pentru Începători

În cazul în care nu ai făcut niciodată sport în mod constant, exercițiile cu o intensitate prea mare te pot face să renunți, fiind prea dificile. Exercițiile cardio implică rezistență fizică, așa că intensitatea, durata și gradul de dificultate pot fi mărite cu timpul. Exerciții cardio pentru începători Mersul alert Poți practica mersul alert în jurul blocului, pe stradă sau în parc.

Reprezintă un bun început pentru a te familiariza cu sportul, însă trebuie executat pe o perioadă mai lungă de timp pentru a-ți aduce beneficii semnificative.

  • Vezi tu… ai fost păcălită!
  • Pierdere în greutate oboseală deshidratare

De asemenea, mersul alert poate fi și o încălzire pentru alte tipuri de exerciții cardio. Ai nevoie de încălțăminte specifică și de echipament sportiv comod, care să îți permită să te miști în voie. Jogging Jogging-ul este o alergare ușoară, care îți solicită rezistența fizică. Și aici ai nevoie de o pereche de adidași cu design specific și cu o talpă ce preia șocurile pentru a-ți rutina zilnica de slabire pentru incepatori tibia, genunchii și articulațiile.

Alergat pe loc Poți alerga în propria sufragerie, pe loc, pentru a avea parte de o sesiune cardio eficientă.

Slabeste In 30 De Zile - 30 De Minute Antrenament Complet Pentru Slabit

Sporește intensitate ducând călcâiele la șezut. Sărituri cu coarda Atunci când auzi de sărituri cu coardaprobabil te gândești la jocurile copilăriei. Însă, trebuie să știi că ele reprezintă unul dintre cele mai eficiente exerciții cardio, care îți vor aduce numeroase beneficii! Așadar, nu sta pe gânduri, achiziționează-ti o coardă și introdu în rutina ta zilnică 30 de minute de sport! Detalii și preț aici Jumping Jacks Din poziția inițială, cu picioarele apropiate și mâinile pe lângă corp, sari și depărtează picioarele, ducând mâinile deasupra capului.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Revino, apoi repetă. Burpees Probabil numele nu îți este foarte familiar, însă este foarte posibil să recunoști imediat despre ce exercițiu este vorba.

cel mai bun consemn de ardere a grăsimilor Efecte secundare ale arzătorului de grăsimi super mason

Antrenamentul cardio Burpees solicită foarte multe grupe musculare odată. Este rutina zilnica de slabire pentru incepatori mai dificil, însă, în timp, vei reuși să îl execuți perfect! Burpees reprezintă o combinație de flotări și sărituri, pe care le poți face în serii, cu o mică pauză între acestea. Care este ordinea: ghemuit, sari pentru a îndepărta picioarele în spate, flotare, ghemuit, săritură.

Cardio pentru slăbit grăsime: Reguli generale

Genuflexiuni cu săritură Și acesta reprezintă un exercițiu cardio foarte eficient, care antrenează mai multe grupuri de mușchi. După fiecare genuflexiune pe care o faci Atenție!

stație de slăbire cum să pierzi grăsimea pleoapelor

Nu trebuie să te ghemuiesti până jos! Urcări și coborâri pe stepper Stepper-ul este un instrument excelent pentru exerciții cardio acasă și nu trebuie să-ți lipsească din dotare. Poți face seturi de urcări și coborâri pe el în felul următor: urci cu piciorul drept, apoi stângul, cobori dreptul, apoi stângul și repeți. Există, de asemenea, și steppere mobile pe care le poți folosi.

Detalii și preț aici Exerciții de tip aerobic Majoritatea exercițiilor aerobice pot fi incluse în rutina de antrenament cardio, pentru că ajută scopului tău final. Vei avea nevoie de o saltea pentru pilates sau yoga, care îți asigură un nivel de confort, de îmbrăcăminte confortabilă și, eventual, de o minge pentru pilatescare îți poate fi de ajutor. Detalii și preț aici 3. Ce beneficii au exercițiile cardio excutate constant?

Dacă îți faci un obicei în a introduce antrenamentele cardio în rutina ta zilnică, vei observa că ai parte de beneficii incredibile, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung. Printre acestea, se numără: Creșterea rezistenței inimii Stimularea metabolismului, arderea caloriilor, păstrarea unei siluete tonifiate și pierderea în greutate Scăderea riscului de apariție al infarctului și a diabetului zaharat Dezvoltarea capacității plămânilor.