+ Best Arderea grasimilor, Slabire images in | arderea grăsimilor, slăbire, grăsime

Pierzi în greutate supraviețuitorul

Ghid de supravieţuire în jungla slăbitului! Pe hârtie, lucrurile stau foarte simplu într-ale slăbitului — şi o să vedeţi asta imediat când facem o recapitulare prin lumea caloriilor, carbohidaţilor şi kilogramelor.

Mâncatul pe fond emotional

Practica însă ne omoară. Despre calorii Deocamdată, totul în această lumea a dietelor se învârte în jurul caloriilor. Spun deocamdată pentru că multe voci au început să conteste teoria lor şi să susţină că, de fapt, greşim atunci când ne bazăm pe contorizatul acestora şi că, de fapt, şi numărătoarea lor propriu-zisă şi ideea în sine că ele sunt în centrul întregului proces, ar fi greşite.

Recomandări Dieta de post — minus 3 kilograme în doar 7 zile!

pierzi în greutate supraviețuitorul

Dar, până să vină un domn, să trântească un studiu serios şi şocant pe masă şi să primească rapid Nobelul, nouă nu ne rămâne decât să numărăm ce mâncăm, dacă ne bate gând de slăbit. Vă spuneam că lucrurile stau simplu şi iată cât de simplu: ca să scazi în greutate, numărul caloriilor pe care le mănânci trebuie să fie pierzi în greutate supraviețuitorul al celor pe care le arzi ca să faci sport sau ca să exişti pur şi simplu — da, doar ca să respiri, să dormi, să te mişti prin casă îţi trebuie vreo 2.

De unde ştiţi exact numărul de calorii de care aveţi nevoie ca să existaţi şi jos să daţi?

Obiective nerealiste

Sunt cântare speciale pe care te urci şi îţi spun un soi de metabolism de bază — câte să mănânci doar ca să te menţii — dar mie una nu mi se par de încredere, sunt şi tot felul de formule de calcul, le găsiţi online, sunt nutriţionişti şcoliţi sau plătiţi să vă spună, sunt de bază şi experienţele trecute din care v-aţi cam dat seama de la ce cantităţi în sus slăbitul se transformă în stagnare.

V-aş mai sfătui ca mereu să încercaţi să traduceţi caloriile conţinute de un produs în ore de sport — când veţi vedea câte ture de stadion trebuie să faceţi ca să nu se depună rapid un meniu fast-food, veţi zice pas, vă asigur. E de menţionat şi faptul că toată contabilitatea caloriilor se poate întoarce — şi se va întoarce, mai devreme sau mai târziu, împotriva voastră.

Cu alte cuvinte, cu cât ţineţi mai strâns frâiele şi vă cântăriţi-notaţi fiecare firimitură, cu atât riscaţi o scăpare mai mare şi mai necontrolată în alimentele doldora de calorii.

Sfatul meu prietenesc, aplicat cu succes în cazul meu după atât amar de vreme de diete — nu vă transformaţi într-o zgripţuroaică a caloriilor, aveţi mereu idee despre ce şi cât mâncaţi, dar nu începeţi să vă monitorizaţi şi să vă înfrânaţi drastic.

Nu veţi ajunge departe. Despre carbohidraţi Cei puşi la zid pentru îngrăşare, primii alungaţi din casa omului când se decide că este momentul să mai dea jos. Tot ce vă cer este să nu îi aruncaţi în aceeaşi oală pe cei buni şi pe cei răi.

Bine, ei nu sunt împărţiţi oficial precum colesterolul, dar poate că ar trebui să fie, ca să ne devină clar că nişte carbohidraţi dintr-o pâine integrală, dintr-un orez brun sau dintr-un cartof doar copt, nu tăvălit prin uleiuri încinse, nu sunt totuna cu nişte carbohidraţi luaţi de la fast-food sau din patiserii sau din cofetării.

Există acum o tendinţă în rândul nutriţioniştilor să le ia apărarea carbohidraţilor şi să ne explice că fără ei alimentaţia noastră ar fi cam dezechilibrată. Cu acelaşi amendament de care vă spuneam — şi anume să îi diferenţiem.

Pe scurt, trebuie să reţineţi că este rost de fugit de carbohidraţii rafinaţi — din făinoase, vaporub slăbire, compoturinapolitane, sticksuri etc.

Nu exilaţi pâinea pe insula uitării, vă spun din proprie experienţă după mai bine de 14 ani de preocupări dietetice. Consumaţi-o însă dimineaţa ca să aveţi timp să o ardeţi până seara, dacă vă preocupă rău. Despre sucuri şi alcool Un bun prieten, doctor în America, mi-a spus cândva aşa — dacă vrei să slăbeşti, reţine un lucru: caloriile NU se beau.

Pe scurt, apă, multă apă şi cam atât, când avem gânduri de subţiere. Dar, acum, oameni suntem, nu putem deveni călugării lichidelor. Mai ales în perioada în care cochetaţi cu gândul la S şi XS, ocoliţi aceste băuturi. Nu vă opreşte nimeni să stoarceţi fructe sau să le ameţiţi bine în blendere şi să le strigaţi pe nume — smoothies eu sorb chiar acum unul, în timp ce vă scriu.

Cât despre alcool în dietă, dacă nu puteţi şi nu puteţi să îl ocoliţi până mai slăbiţi, mergeţi pe mâna vinului. Mai roşu aşa, şi mai sec, pentru un număr cât mai mic de calorii. Cocteilurile însiropate, numai la ocazii speciale, cum ar fi minus 5 kilograme. Cum vă spuneam şi la calorii, interesaţi-vă cam câte au un pahar de ce anume vreţi să beţi.

pierzi în greutate supraviețuitorul

Sorbiturile vor fi mai rare, mai prietenoase cu talia. Dacă tot suntem la capitolul băuturi în scădere în greutate în anand, să ştiţi că toate cafelele cu denumiri simpatice şi gust dulce sunt trăgătoare înapoi. Vorbim de la de calorii în sus, pentru fiecare cană. Despre cântar Poate fi prietenul cel mai bun, dar şi cel mai aprig duşman. Nu-l transformaţi în obsesie, pentru că dacă veţi fi toată ziua bună ziua pe el şi nu veţi mai observa nicio mişcare, riscaţi să picaţi în extrema depresivă şi să vă refugiaţi în cofetării.

O dată pe săptămână este perfect pentru cântărire.

7 motive reale pentru care nu slăbești

Nutriţioniştii nu recomandă să daţi jos mai mult de un kilogram pe săptămână, aşa că uitaţi dietele care urlă de pretutindeni cu litere mari că vă pot scăpa de 5 kilograme în 7 zile.

Cântarul o să vă dea bătăi de cap în perioadele de platou — inevitabile în slăbit din cauza restricţiei calorice, corpul începe să facă provizii, speriat de o foamete, aşa că depune într-un alt ritm şi refuză să mai aibă arderi.

pierzi în greutate supraviețuitorul

La fel, nu o să vă pierzi în greutate supraviețuitorul camarad atunci când o să vă apucaţi mai serios de sport, pentru că se schimbă procentul de grăsime şi procentul de muşchi, iar aceştia din urmă pierzi în greutate supraviețuitorul mai greu, deci v-aţi putea chiar îngrăşa pe cântar, după antrenamente ca la carte.

Ţineţi-l aproape, e cel pe care vă puteţi baza că nu vă minte că aţi slăbit prea mult sau prea puţin. Desigur, o cifră pe cântar nu ar trebui să fie obiectul vostru — pentru că nu suntem toţi nişte şabloane şi nu e musai să ne strecurăm în nişte tipare. Ş-apoi, aţi uitat de testul suprem al oglinzii, cea care bate cântarul?

Când o să vă placă ce vedeţi în ea, nu pe el, atunci vă puteţi declara misiunea încheiata.