Cum să piardă în greutate cu 40 kg pentru o dietă de 6 luni

Pierdere în greutate maximă 6 luni

Mersul pe jos o oră în fiecare zi ajută la pierderea în greutate?

Cu cât mergi mai repede și cu cât cântărești mai mult, cu atât vei cheltui mai multe calorii. Mersul mai repede vă permite să ardeți mai multe calorii pe oră. Mersul pe jos te poate ajuta să slăbești Mersul pe jos o oră în fiecare zi vă poate ajuta să ardeți calorii și, la rândul său, să pierdeți în greutate. Femeile și-au crescut progresiv durata de mers pe parcursul celor 6 luni pentru a ajunge la o maximă de 1 oră pe zi, dar au înregistrat o mică pierdere în greutate până când au mers cel puțin 30 de minute pe zi.

Acest rezultat indică faptul că timpul petrecut în mers poate fi corelat cu pierderea în greutate.

Cum să piardă în greutate cu 40 kg pentru o dietă de 6 luni

Un alt studiu a menționat că femeile cu obezitate care au mers 3 zile pe săptămână timp de 50—70 minute au pierdut aproximativ 6 kilograme 2,7 kg în 12 săptămâni, în comparație cu femeile care nu au mers 4. Combinat cu dieta ta În timp ce mersul în sine vă poate ajuta să pierdeți în băuturi de sănătate pentru pierderea în greutate, este mult mai eficient atunci când este combinat cu o dietă limitată de calorii.

Într-un studiu de 12 săptămâni, persoanele cu obezitate au restricționat caloriile cu pe zi.

sunt bare de clif bune pentru a pierde în greutate Pierderea în greutate a blasterului de grăsime agită vată

În timp ce ambele grupuri au pierdut o cantitate semnificativă de greutate corporală, cei din grupul de mers au pierdut în medie aproximativ 4 kilograme 1,8 kg mai mult decât cei care nu au mers. Interesant este că pierderea în greutate poate fi influențată și de mersul continuu sau de explozii mai scurte.

Am găsit și cum slăbesc!

Într-un studiu de 24 de săptămâni, femeile cu exces de greutate sau obezitate și-au restricționat aportul de calorii cu pe zi și fie au mers rapid timp de 50 de minute pe zi sau au făcut două lovituri de 25 de minute pe zi 6. Cei care au făcut cele două antrenamente mai scurte pe zi au pierdut cu 3,7 kilograme 1,7 kg mai mult decât cei care au făcut 50 de minute de mers continuu.

Cu toate acestea, alte studii nu arată diferențe semnificative în pierderea în greutate între mersul continuu și cel intermitent 7, 8. Astfel, ar trebui să alegeți orice rutină funcționează cel mai bine pentru dvs. Câtă greutate poți pierde parcurgând 1 oră pe zi?

Pentru a pierde în greutate, trebuie să mâncați constant mai puține calorii decât cheltuiți zilnic. Puteți fie crește numărul de calorii pe care îl ardeți prin exerciții fizice, cum ar fi mersul pe jos, puteți reduce numărul de calorii pe care le consumați sau ambele.

ce înseamnă arsură de grăsime cea mai bună condiționare a pierderii de grăsime

S-a afirmat adesea că 1 kilogram 0,45 kg din greutatea corporală este echivalent cu 3. Pe baza acestei teorii, va trebui să reduceți aportul de calorii cu timp de 7 zile pentru a pierde 1 kilogram 0,45 kg pe săptămână.

Deși această regulă nu reușește să țină cont de persoanele cu procente mai mici de grăsime corporală, precum și de scăderea cheltuielilor de calorii care vin cu pierderea în greutate, un deficit de calorii de de calorii pe zi este potrivit pentru majoritatea persoanelor care doresc să slăbească 9, 10, 11, 12, O parte din acest deficit poate fi atinsă pe jos o oră pe zi, în timp ce, de asemenea, puteți reduce treptat numărul de calorii consumate.

De ce slăbești atunci când partenerul tău ține dieta?

În funcție de aportul caloric, un deficit de de calorii pe zi poate duce la 0, kilograme 0,2—0,9 kg pierdere în greutate maximă 6 luni pierdere în greutate pe săptămână Puteți arde unele dintre aceste calorii plimbând o oră pe zi.

Alte avantaje pentru sănătate ale mersului pe jos Dincolo de pierderea în greutate, mersul are multe alte avantaje, mai ales atunci când mergeți de mai multe ori pe săptămână timp de minute.

pierdeți în greutate pentru manechine foloseste greutati arde grasimi

Aceste efecte asupra sănătății includ 5, 14, 15, 16 : scăderea colesterolului LDL rău starea de spirit îmbunătățită scăderea tensiunii arteriale Aceste beneficii se traduc la un risc redus de boli de inimă, diabet de tip 2 și mortalitate generală, precum și o calitate a vieții îmbunătățită 17, 18, 19, Mai mult decât atât, 30 de minute de mers în plus, pe parcursul activității dvs.

Este demn de remarcat, deoarece adulții tind să câștige 1,2 kilograme 0, kg pe an 21, 22, Cum să începeți să mergeți Plimbarea este o formă excelentă de exerciții fizice în care majoritatea oamenilor se pot implica. Dacă doriți să mergeți zilnic pentru exerciții fizice, este important să începeți încet și să creșteți progresiv durata și intensitatea.

Dacă tocmai începeți, mersul rapid timp îndelungat vă poate lăsa obosit, dureros și nemotivat.

Pooping mult înseamnă pierdere în greutate arzător de grăsimi mnenje

În schimb, începe prin a merge minute pe zi într-un ritm confortabil. De acolo, puteți crește timpul de mers cu minute în fiecare săptămână până când ajungeți la 1 oră pe zi sau o perioadă diferită de timp care vă simte bine.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate. Plimbarea Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate — și pentru un motiv întemeiat.

După aceasta, dacă doriți, puteți lucra la creșterea vitezei de mers. Scutură-te de rutină Ca în orice regim de exerciții, este bine să agitați lucrurile de fiecare dată pentru a vă menține rutina antrenantă și provocatoare.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Iată câteva sfaturi. Modificați-vă traseul. Plimbați-vă pe trasee pentru biciclete, într-un cartier diferit sau în mall-ul local, sau luați traseul pe care îl parcurgeți de obicei în sens invers. Împărțiți timpul de mers. Dacă obiectivul tău este să mergi 60 de minute pe zi, împărțiți acest timp în două plimbări de 30 de minute.

Schimbă-ți timpul de mers. Dacă mergeți regulat dimineața, încercați serile sau invers.

Nascar pierde in greutate elimina toxinele celulelor grase

Plimbați-vă cu un partener. Mersul cu un partener oferă responsabilitate și vă poate ține motivat.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi. Insa, scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea fara vreun efort precum dieta sau exercitii fizice — in special, daca este semnificativa sau persistenta — semnaleaza o afectiune. Cand sa te ingrijorezi si sa mergi la doctor Greutatea este influentata de aportul caloric, nivelul de activitate fizica, starea generala de sanatate, varsta, absorbtia substantelor nutritive, precum si de factori economici si sociali.

Ascultați un audiobook sau un podcast. Păstrați-vă distrați ascultând un audiobook sau podcast-ul dvs. Recompensează-ți din când în când cu pantofi noi de mers sau ținute. Deoarece slăbești, este important să crești și intensitatea mersului.

  1. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide
  2. Pierdere în greutate ignatia
  3. Menținerea greutății este dificilă pe termen lung și trebuie dezvoltate noi strategii pentru atingerea acestui obiectiv.

Acest lucru se datorează faptului că corpul tău are nevoie de mai puține calorii pentru a pierdere în greutate maximă 6 luni aceleași activități fizice la o greutate corporală mai ușoară decât una mai grea 12, 24, În timp ce acest lucru poate părea nesemnificativ, 50 de calorii mai puține pe zi se ridică la de calorii mai puțin arse pe săptămână.

Prin creșterea intensității de mers, puteți arde mai multe calorii.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Încercați să vă ridicați ritmul sau să mergeți pe dealuri abrupte, pe terenuri neuniforme sau pe suprafețe moi precum nisipul sau iarba Deși unul dintre avantajele mersului pentru exercițiu este că nu necesită niciun echipament special, mersul cu greutăți de mână sau o vestă ponderată poate, de asemenea, să crească intensitatea 27, Pe măsură ce începeți să pierdeți în greutate, creșteți intensitatea sau durata de mers pentru a evita impiedicarea pierderii în greutate.

Linia de jos Mersul pe jos este o formă excelentă de exerciții fizice, iar mersul timp de 1 oră în fiecare zi poate ajuta la pierderea în greutate și poate oferi alte avantaje pentru sănătate. Este eficient, deoarece te ajută să crești numărul de calorii pe care le arzi.

În același timp, va trebui să acordați atenție consumului total de calorii. Nu uitați să vă intensificați rutina de mers pentru a progresa spre obiectivul dvs.

Zguduirea regimului tău te poate ajuta, de asemenea, să rămâi motivat.

arzător de grăsimi non-cafeină pierdere în greutate h2acg