Întrebări și răspunsuri la alăptare

Opriți alăptarea și pierdeți în greutate

Nu va trece mult timp până când vei avea din nou silueta mult visată, dar nu are acum întâietate. Multe proaspete mămici se întreabă cum alăptarea le va afecta dieta și silueta. Probabil că nu trebuie să faceți modificări majore față de ceea ce mănâncați sau beți atunci când alăptați, deși există câteva considerente importante pe care trebuie să le aveți în vedere.

Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează — o dietă echilibrată pentru sănătatea ta Una dintre minunile laptelui matern este că poate satisface nevoile nutriționale ale bebelușului chiar și atunci când nu mâncați perfect.

Cu toate acestea, dacă dieta are prea puține calorii sau se bazează pe un grup de alimente, cu excluderea altora, ar putea afecta calitatea și cantitatea laptelui. Doar pentru că bebelușul nu va fi rănit de ocaziile în care ai scăpări dietetice nu înseamnă că nu veți suferi.

Când nu obțineți nutrienții de care aveți nevoie, corpul se bazează pe rezervele sale, care pot deveni în cele din urmă epuizate.

Related Articles list:

De asemenea, aveți nevoie de putere și rezistență pentru a îndeplini cerințele fizice de îngrijire a unui nou copil. Multe mame care alăptează se simt foarte înfometate, ceea ce are sens: corpul tău lucrează în permanență pentru a face laptele matern pentru copil. Consumul de mese mici cu gustări sănătoase între ele.

2 kg pe săptămână slăbește pierde grăsime 1 săptămână

Este o modalitate bună de a vă controla foamea și de nivelul ridicat de energie. Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează — nu numărați caloriile Nu există un singur răspuns la numărul de calorii de care o mamă care alaptează are nevoie. Dar, în general, majoritatea femeilor care alăptează au nevoie de aproximativ de calorii mai mult decât mamele care nu sunt.

Acestea ar însuma un total de 2. În loc să numărați caloriile, urmați-vă foamea ca ghid pentru cât de mult trebuie să mâncați. Suma exactă depinde de un număr de factori individuali, cum ar fi greutatea, cât de mult faceși mișcare, cum funcționează metabolismul și cât de frecvent alăptați. Dacă sunteți preocupată de punerea în exces de kilograme, discutați cu medicul despre indicele dumneavoastră de masă corporală.

Discutați și ce puteți face pentru a menține o greutate sănătoasă. Pierderea în greutate și menținerea ei Unele mame slăbesc destul de rapid, în timp ce altele nu pierd prea multe kilograme. Totul depinde de corpul vostru, alegerile alimentare, nivelul de activitate opriți alăptarea și pierdeți în greutate metabolismul.

Cel mai bun plan: Pierdeți din greutate treptat.

Ce este involuția la lactație?

Planificați să dureze până la un an pentru a reveni la greutatea dumneavoastră înainte de sarcină. Nu încercați să pierdeți în greutate prin dieta până la cel puțin două luni după opriți alăptarea și pierdeți în greutate bebelușului.

O dietă cu conținut redus de calorii în primele două luni ar putea să vă distrugă energia și să diminueze aportul de lapte. Dacă sunteți supraponderale sau obeze, este posibil să încercați să pierdeți kilograme mai rapid, dar mai întâi întrebați-vă medicul dacă este indicat.

Pentru copii

Majoritatea femeilor pot pierde un kilogram în fiecare săptămână prin combinarea unei diete sănătoase cu un exercițiu moderat. O scădere bruscă, mare în consumul de calorii vă poate afecta aprovizionarea cu lapte, deci nu țineți o dietă pentru a pierde în greutate rapid.

Întrebări și răspunsuri la alăptare by Vincent Iannelli, medic, un medic-certificat de bord În timp ce majoritatea părinților și pediatrilor înțeleg că alăptarea este cea mai bună atât pentru bebeluși, cât și pentru mamele lor, există încă multe lucruri care ajung la alăptarea eficientă. Obțineți educație despre alăptare și obțineți ajutor dacă începeți să aveți probleme. Dacă alăptarea a fost ușoară: Nu am avea atât de multe cărți și site-uri web dedicate mamei care alăptează Nu am nevoie de consultanți pentru lactație Mai multe mame care încep să alăpteze ar continua probabil să-și atingă obiectivele care alăptează Amintiți-vă că "alăptarea este o abilitate învățată, necesită răbdare și practică, pentru unele femei, etapele de învățare pot fi frustrant și incomode și unele situații fac alăptarea chiar mai greu, cum ar fi copiii născuți devreme sau probleme de sănătate la mamă". Alăptarea, de obicei, devine mai ușoară, deși timpul trece.

Dacă pierdeți mai mult de jumătate de kilogram pe săptămână după primele șase săptămâni, este un semn că trebuie să consumați mai multe calorii. Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează — o varietate de alimente sănătoase Varietatea și echilibrul sunt cheia unei alimentații sănătoase. Mănâncă un amestec de proteine, carbohidrați și grăsimi la mese. Carbohidrații complecși, cum ar fi cerealele integrale, fructele și legumele proaspete,  furnizează o energie mai îndelungată.

Și alegerile alimentelor este importantă, astfel încât să puteți obține vitaminele de care aveți nevoie și voi și slabire patricia strălucitoare. Așa că amestecați, încercați să mâncați ceva astăzi pe care nu l-ați mâncat ieri.

Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează — grăsimi bune Când vine vorba de grăsime, gândiți la grăsimi mono- și polinesaturate. Limitați grăsimile saturate și evitați grăsimile trans, ambele fiind considerate nesănătoase. Grasimile saturate apar în carne cu conținut ridicat de grăsimi, lapte integral, uleiuri tropicale cum ar fi sâmburi de palmier și nucă de cocosunt și untură.

Uleiul parțial hidrogenat conține grăsimi trans. Grăsimile saturate și grăsimile trans sunt ambele enumerate pe eticheta nutrițională a produsului. În afară de a fi rele pentru dietă, obținerea prea multor astfel de grăsimi nesănătoase poate modifica compoziția grăsimilor din laptele matern.

Deși nu cunoaștem efectele pe termen lung ale grăsimilor nesănătoase asupra sănătății cardiovasculare a sugarului, știm că la adulți aceste grăsimi afectează negativ sănătatea inimii.

  1. Pot vânzătoarea cu alăptarea? - Sucuri
  2. Ochelari meme pentru pierdere în greutate

Grăsimile nesănătoase cresc și riscul de infarct miocardic și de moarte din cauza bolilor de inimă. Mituri despre alăptare — ce ai voie să consumi sau ce nu-ți face bine Luați măsuri suplimentare pentru a evita contaminarea Este o idee bună să încercați să minimalizați expunerea dumneavoastră la contaminanți din alimente și mediul înconjurător în timpul alăptării.

Pesticidele, insecticidele și alte substanțe chimice pe care le ingerați pot intra în laptele matern. Deși cercetarea este în curs de desfășurare, știm că produsele chimice de mediu ar putea afecta sănătatea copilului pe termen lung. Iată câteva sfaturi pentru limitarea expunerii: Mănâncă o varietate de alimente.

Dacă mâncați cantități mari de un singur aliment poate avea un nivel sort zero serie ger dub dub de pesticide.

Aaportul de pesticide va fi mai mare decât dacă acea hrană este doar una dintre multele pe care le consumați. Cunoașteți ce fructe opriți alăptarea și pierdeți în greutate legume sunt cele mai ridicate în pesticide și alegeți opțiunile organice dacă este posibil. Întotdeauna spălați fructele și legumele bine. Sau mai bine le decojiți. Alegeți produsele de sezon și cumpărați de la comercianți locali, care le cresc natural. Produsele care călătoresc pe distanțe lungi au adesea mai multe pesticide.

Alegeți carnea slabă și îndepărtați pielea și grăsimea înainte de gătit. Produsele chimice sunt depozitate în grăsimi. Luați în considerare consumul de apă filtrată în timpul alăptării. APE cere ca toate apele de la robinet să respecte anumite standarde, dar cantități mici de substanțe chimice se găsesc în apa de la robinet.

Mănâncă pește — dar fii atentă Când alăptați, este important să obțineți proteine dintr-o varietate de surse — inclusiv pești. Sunt grăsimi omega-3 care joacă un rol important în dezvoltarea creierului și a ochilor, care continuă în timpul primului an al copilului.

Copilul dumneavoastră primește omega-3 prin laptele matern. Nu numai că DHA vă ajută copilul, dar vă ajută și pe voi. Cercetările sugerează că mamele care au niveluri mai scăzute de DHA  au mai multe șanse de a dezvolta depresie postpartum. Mâncați până la gr de cele mai multe tipuri de pește și fructe de mare pe săptămână, inclusiv somon, creveți, ton conservat, păstrăv, somn, crab, scoici. Dacă nu vă plac fructele de mare, încercați un supliment de omega Grăsimile monosaturate — de ce sunt bune pentru organism și unde le găsim Doar asigurați-vă că vorbiți mai întâi cu medicul pentru a afla cât și cum trebuie să faceți.

De asemenea, rețineți că unele tipuri de pește conțin contaminanți care pot fi dăunători femeilor gravide și celor care alăptează opriți alăptarea și pierdeți în greutate copiilor.

În urmărirea ovulației: foliculometrie

Carnea de rechini, pește-spadă, macrou conțin niveluri ridicate de mercur. Tonul alb sau albastru tinde să fie mai bogat în mercur decât alte tipuri de conserve de ton.

laverne cox pierdere în greutate cum să arzi 30 de kilograme de grăsime

Dacă consumați ton solid alb sau albastru, limitați aportul la gr pe săptămână. Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează — atenție la alcool Dacă timpul este potrivit, o băutură ocazională nu va afecta copilul alăptat, dar, în general, ați putea să vă opriți să consumați alcool în timpul alăptării.

Alcoolul intră în laptele matern și dacă aveți puțină băutură poate afecta cantitatea de lapte. Studiile arată că bebelușii consumă mai puțin lapte în cele patru ore după ce au o băutură alcoolică. Iar bebelușul poate deveni somnoros și adormi mai repede după ce beți o băutură, dar el va dormi și pentru o perioadă mai scurtă de timp.

Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează

Și, bineînțeles, băuturile te fac să nu îngrijești în siguranță copilul tău. Dacă vă veți bucura de o băutură alcoolică ocazională, rețineți că durează două-trei ore pentru ca organismul să elimine alcoolul băut. Cu atât mai mult cu atât mai mult este necesar corpului să scape de el. Alcoolul nu este depozitat în laptele matern — în schimb, nivelul crește și scade exact așa cum se întâmplă în sânge. Dacă aveți o băutură alcoolică, așteptați cel puțin două ore înainte de alăptarea copilului sau vă mulgeți înainte pentru a avea rezerva bună de lapte.

cum să te convingi să slăbești Pierdere în greutate supliment natural

Cum alegi uleiul de măsline de calitate Beți multă apă și limitați cafeaua Când alăptați, corpul dumneavoastră are nevoie de multe fluide, dar nu este nevoie să țineți evidența cât de mult beți. O bună orientare pe care trebuie să o urmați este băutura pentru a satisface setea — adică a bea ori de câte ori simțiți nevoia. Dacă urina este clară sau galben deschis, este un semn bun că sunteți bine hidratată.

Vorbind despre fluide, este bine să bei o ceașcă de cafea de dimineață în timp ce alăptezi dacă vrei, dar nu exagerați. O cantitate mică de cofeină ajunge în laptele matern și se poate acumula în corpul bebelușului deoarece nu îl poate descompune ușor și îl excretă. Majoritatea experților sugerează că mamele care alăptează limitează consumul lor de cafeină inclusiv cafea, ceai, băuturi răcoritoare, băuturi energizante, ciocolată și înghețată la cel mult mg pe zi.

Asta e cam la fel de mult ca în trei pahare de cafea de gr. Poate doriți să beți și mai puțin dacă alăptați un nou-născut sau un copil prematur. Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează Luați în considerare aromele a ceea ce mâncați și beți Majoritatea mamelor care alăptează pot mânca o mare varietate de alimente în timp ce alăptează — inclusiv alimente picante.

Întrebări și răspunsuri la alăptare

De fapt, unii experți cred că bebelușii se bucură de o varietate de arome în laptele matern. Dacă bebelușul pare în mod constant inconfortabil după ce ați mâncat un anumit aliment, atunci prin toate mijloacele le evitați spre binele sugarului. În cazuri rare, bebelușul poate fi alergic la ceva ce ați mâncat.

  • Ce ar trebui să mănânc pentru a pierde în greutate
  • Pierderea de grăsime și amețeli
  • Întrebări și răspunsuri la alăptare
  • Cum să pierdem în greutate cu alăptarea?
  • Linkuri rapide Secțiuni populare Materialele postate pe site-ul nostru web au caracter informativ și sunt destinate scopurilor educaționale.
  • Pierdere în greutate aubagio

Dacă este cazul, puteți observa o reacție pe pielea sa erupție cutanată sau urticarie respirație respirație șuierătoare sau congestie în scaunul său verde sau mucoase. Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează Continuați să vă luați vitaminele Este o idee bună să continuați să vă luați vitamina prenatală în timpul alăptării — cel puțin pentru prima lună sau cam așa.

Ce metode de oprire a lactației la domiciliu pot fi utilizate

După aceasta, puteți comuta la un supliment regulat de multivitamine și minerale sau puteți rămâne pe vitamina prenatală, în funcție de nevoile individuale. Puteți discuta acest lucru cu medicul la prima vizită postpartum. Un supliment nu înlocuiește o dietă bine echilibrată, dar poate oferi și o asigurare suplimentară în acele zile când îngrijirea noului copil vă împiedică să vă mâncați așa cum doriți.

În plus față de vitamina prenatală sau multivitamina, vă recomandăm să luați următoarele suplimente: Calciu În timp ce vitamina prenatală sau multivitaminele pot avea cantități mici de calciu, veți avea nevoie de calciu suplimentar dacă nu consumați cel puțin trei porții zilnice de alimente bogate în calciu.

Surse de calciu sunt lapte și alte produse lactate, conserve de pește sau alimentele fortificate cu calciu cum ar fi cerealele, sucurile, băuturile din soia și orez și pâinea. Doza recomandată pentru femei înainte, în timpul și după sarcină este de 1. Nu luați mai mult de 2.

Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează – nu numărați caloriile

Depășirea acestei limite superioare sigure poate duce la pietre la rinichi, hipercalcemie și sindrom de insuficiență renală. De asemenea, poate interfera cu absorbția corpului de fier, magneziu, fosfor și zinc. Dacă intenționați să luați calciu, asigurați-vă că suplimentați cu vitamina D. Ce dietă ar trebui să aibă o mamă care alăptează Vitamina D Această vitamină este importantă pentru creșterea oaselor și sănătatea generală. De asemenea, vitamina D ajută organismul să absoarbă calciul, iar cercetările sugerează că acesta poate reduce riscul osteoporozei, hipertensiunii arteriale, diabetului și a mai multor boli autoimune.

scădere în greutate biloxi ms cel mai bun slăbire jumătate de alunecare

Expunerea la soare ajută organismul să producă vitamina D, opriți alăptarea și pierdeți în greutate multe femei nu primesc suficient soare în special în timpul iernii și cu utilizarea de protecție solară pentru a obține o cantitate adecvată. Specialiștii cred că cantitatea mică găsită în alimente ar putea să nu fie suficientă. Cea mai bună modalitate de a ști dacă obțineți suficientă vitamină D este să vă verificați sângele prin analize.

Laptele matern nu vă oferă copilului suficientă vitamină D. Vitamina D este importantă pentru dezvoltarea osoasă și pentru prevenirea rahitismului la copii.

Experții cred că obținerea de vitamina D suficientă în copilărie poate, de asemenea, ajută la prevenirea anumitor afecțiuni, cum ar fi osteoartrita, de a se dezvolta mai târziu în viață.

Conținutul de DHA al laptelui matern depinde de dieta ta, în special dacă mâncați pește. Deci, dacă dieta dvs.