Ce este Jicama?

Jicama beneficiază de sănătate pentru pierderea în greutate

Alegeți soiuri cu conținut scăzut de grăsimi, simple pentru a evita zaharurile adăugate și adăugați fructe proaspete.

8 Beneficiile pentru sănătate și nutriție ale Jicama

Luați un ou fiert la micul dejun sau o gustare pentru aproximativ de calorii. Sau preparați o omletă sau un amestec cu spanac, roșii și ciuperci pentru cină.

Dacă vă urmăriți colesterolul, folosiți jumătate de albușuri în amestec. Pâine integrală Cerealele integrale rămân cu tine mai mult decât făina albă, care pierde nutrienți și fibre în procesul de rafinare. Citiți eticheta pentru a vă asigura că primul ingredient enumerat este un cereale integrale, cum ar fi grâul sau ovăzul.

argint și pierdeți în greutate Eritromicina pentru pierderea în greutate

Veți găsi, de asemenea, cereale integrale în biscuiți, paste și cereale. Unturi de nuci Adăugați un frotiu de unt de arahide, migdale sau caju la pâine prăjită, o brioșă engleză sau câteva biscuiți de cereale integrale pentru o doză adăugată de proteine, fibre și grăsimi sănătoase. Textura cremoasă este atrăgătoare, iar unturile de nuci te vor satisface mai mult decât alte unturi, cum ar fi untul sau gemul, spune Joan Salge Blake, dietetician înregistrat în Boston.

Top 15 alimente naturale care plac foame

Făină de ovăz Fibrele solubile din fulgi de ovăz te mențin sătul, ajută la scăderea colesterolului și reglează nivelul zahărului din sânge. Optează pentru soiuri neîndulcite și adaugă propriile stafide, afine uscate, un strop de nuci și un shake de scorțișoară sau nucșoară.

shannon a pierdut în greutate pierdeți grăsimea superioară a spatelui într-o săptămână

Mulți dintre noi primim doar jumătate din asta în fiecare zi. De asemenea, conține calciu, de care majoritatea femeilor au nevoie mai mult.

te va face exlax să te pierzi în greutate obținerea părinților tăi în greutate

Alegeți o brânză cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi mozzarella sau un tip mai aromat și înțepător, cum ar fi cheddar ascuțit sau feta, astfel încât veți fi mulțumiți de o bucată mică. Cereale din cereale integrale Cerealele pot fi oricând o gustare sănătoasă dacă alegeți cu înțelepciune.

mach 4 diete

Căutați cereale integrale ca prim ingredient și alegeți mărci care nu au zaharuri adăugate zahăr, sirop de porumb, fructoză enumerate în primele ingrediente, spune Moore. Pentru a ține sub control caloriile, respectați dimensiunea de servire sugerată. Mere Un măr mic are doar 78 de calorii și aproape 4 grame de fibre. Feliați peste salate, faceți-le pierde grăsime pe tot corpul gustare la mijlocul dimineții, cu un pete de unt de arahide sau coaceți-le cu scorțișoară și stafide pentru desert dulce, dar sănătos.

slăbire kota bharu cumpărați reclame solo pierdere în greutate

Boabe Poate știți că căpșunile sunt bogate în fibre, dar știați că zmeura are de fapt mai multe? Zmeura are aproximativ 8 grame de fibre pe cană, în timp ce căpșunile au aproximativ 3 grame.

Afinele sunt o altă alegere bună, bogată în fibre. Și toate fructele de pădure conțin antioxidanți de combatere a bolilor, cum ar fi vitamina C. Deoarece nucile sunt calorii mari, urmăriți dimensiunea porției atunci când gustați sau cumpărați pachetele de de calorii.

Tocă-le și presară peste iaurt sau fulgi de ovăz - vei primi nuci în fiecare mușcătură fără a adăuga prea multe calorii în plus. Năut Năuturile sunt versatile - le puteți transforma în hummus pentru o baie sau sandwich, le puteți adăuga la supe și tocănițe sau le puteți arunca pe salate și feluri de mâncare cu paste.

care biscuiți este bun pentru pierderea de grăsime soțul meu crede că ar trebui să slăbesc

Ceaiul verde Studii mici arată că consumul zilnic de două până la patru căni de ceai verde poate ajuta la arderea mai multor calorii. În timp ce efectele sunt minime, luați în considerare înlocuirea unei băuturi bogate în calorii cu ceai verde, care nu conține calorii.

gustos și sănătos

Ciocolată neagră Un pătrat de ciocolată neagră este mai jicama beneficiază de sănătate pentru pierderea în greutate decât ciocolata cu lapte, deci este posibil să fiți tentat să mâncați mai puțin. Pentru o gustare dublă cu ciocolată, împrăștiați niște cacao pe o mână de migdale, care vă vor împiedica dinții dulci și vă vor oferi un pumn de proteine. Dacă pastele de grâu integral sunt noi pentru dvs. Trebuie să spunem mai multe?

Jicama Cu un conținut scăzut de calorii, dar bogat în fibre, această legumă rădăcină mai puțin cunoscută este o schimbare plăcută a ritmului de la legume mai frecvente. Textura sa clară și dulceața ușoară sunt deosebit de răcoritoare vara. Încercați-l tăiat în bețișoare, feliat în salate sau tăiați-l pentru tacos.

Pepenele La fel ca majoritatea fructelor și legumelor, conținutul ridicat de apă de pepene galben te menține mulțumit de puține calorii. Extindeți-vă gustul încercând soiuri mai puțin obișnuite, cum ar fi pepenii Crenshaw dulci picanți sau pepenii dulci de Moș Crăciun.