Grăsimi pentru a evita să slăbească

Grăsimile — interzise la dietă?

rezistență pierdere în greutate lac nona

Care este rolul grăsimilor în dietele de slăbit şi ce beneficii aduc ele sănătăţii? Mâncarea este combustibilul pe care îl foloseşte organismul nostru ca să funcţioneze. Aşa cum se întâmplă şi cu celelalte surse de energie, calitatea corp sculptă arzătorul de grăsimi cantitatea sunt la fel de importante şi este esenţial un amestec optim de nutrienţi pentru o sănătate bună.

Recomandări Grăsimile bune, prietenele siluetei tale!

Împiedică acumularea de grăsimi pe corp: 5 sfaturi

Unele alimente au energie calorii iar altele nu, însă ambele sunt importante pentru organism. Organismul nostru are nevoie zilnic de 45 de nutrienţi diferiţi pe care îi putem împărţi în două categorii: Nutrienţi cu aport energetic: glucideleproteinele şi lipidele Nutrienţi fără aport energetic : mineralele, vitaminele şi apa.

Acestea sunt în principal procesate şi conţin coloranţi, zahăr rafinat, grăsimi trans şi arome artificiale. Autor: Şerban Blebea, antrenor personal O alimentaţie sănătoasă şi echilibrată este cea mai bună cale pentru scăderea în greutate. Alimentele bogate în substanţe nutritive sunt necesare, dar la fel de importante sunt şi alimentele de care trebuie să te fereşti. Ca să trecem direct la subiect aş vrea să îţi arăt cum eşti păcălit zilnic şi obligat să faci alegeri nepotrivite pentru sănătatea ta. Marii producatori din industria alimentară îţi păcălesc creierul să creadă că gustul preparat artificial în laborator este unul plăcut.

Ele au însă şi roluri funcţionale, intrând în componenţa membranelor celulare, a sistemului nervos sau păzindu-ne de frig. Există trei feluri de grăsimi : grăsimi bune: mono şi polinesaturate grăsimi rele: saturate grăsimile foarte rele: hidrogenate sau trans. Principalele surse de grăsimi din alimentaţie Grăsimile rele provin în special din surse animale, precum carnea grasă sau cu piele, şi din produsele lactate.

arzător de grăsimi phl

Acestea nu se găsesc însă numai în produse animale. Uleiul de cocos şi de palmier conţin de asemenea grăsimi saturate. Ele au drept caracteristică faptul că sunt solide la temperatura camerei. Grăsimile saturate cresc riscul de apariţie a afecţiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral şi sunt un factor de risc pentru cancerele de colon şi sân.

Grăsimile transcele mai rele, se găsesc în prăjituri, fursecuri, biscuiţi, plăcinte, margarină, anumite sortimente de pâine, cartofii prăjiţi şi anumite sosuri pentru salate, dar şi în unele snacks-uri.

ŞTIRILE ZILEI

Grăsimile bune se identifică grăsimi pentru a evita să slăbească, fiind lichide la temperatura camerei. Grăsimile mononesaturate se găsesc în special  în uleiurile de măsline, alune şi rapiţă. Grăsimile polinesaturate se găsesc în special în floarea soarelui, grâu, porumb şi soia, ca şi în unele sortimente de peşte. Organismul transformă mai uşor caloriile neconsumate din grăsime în ţesut adipos decât caloriile din alte surse precum proteine şi carbohidraţi.

Astfel, controlul aportului de lipide poate să te ajute mult la scăderea în greutate. Câte grăsimi pentru a evita să slăbească ce grăsimi ar trebui să mănânc?

Alimentele care trebuie evitate în dietă

Evită caşcavalul, parmezanul, telemeaua şi brânzeturile cu mucega i pentru că au un conţinut foarte ridicat de grăsime şi sare, cu efect de îngrăşare atunci când se consumă frecvent şi în cantităţi mari. Aşa că alege brânzeturile cu conţinut scăzut de grăsime şi ai grijă să le asociezi mereu cu legume proaspete ale căror fibre scad absorbţia grăsimilor în sânge.

slăbire rochii lungi

Ceafa de por c şi carnea de pui cu piele sunt la fel de nocive. Muşchiul de porc slab la grătar este echivalent din punct de vedere caloric cu o pulpă de pui dezosată fără piele.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Aşa că alege carnea slabă, fără urme de grăsime vizibilă şi găteşte-o fără ulei adăugat la cuptor, la grătar, fiartă. Consum-o întotdeauna alături de o salată şi legume din plin pentru a scădea absorbţia grăsimilor.

De cele mai multe ori, grăsimile sunt înlocuite în acest tip de produse cu glucide pentru ca alimentele să fie plăcute la gust. Nu uita că nu doar grăsimea face o persoană să ia în greutate, ci şi numărul total de calorii consumate.

Alege variante mai sănătoase!

Află mai multe citind etichetele. Fii atent atât la cantitatea de grăsimi, dar şi la cea de zaharuri şi calorii!

  1. Slăbește în picioare
  2. Pierde 3 kilograme de grăsime pe săptămână
  3. 15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor
  4. Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 2.
  5. Împiedică acumularea de grăsimi: 5 sfaturi simple - Doza de Sănătate
  6. Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine
  7. Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat.

În dieta de slăbire, trebuie acordată o atenţie deosebită uleiurilor! Uleiul de măsline îngraşă la fel de mult ca cel de floarea soarelui.

Aşa că, indiferent ce tip de ulei alegi, te sfătuiesc să-l foloseşti cu moderaţie. Cel mai sănătos este uleiul de măsline extravirgin care conţine grăsimi mononesaturate şi polifenoli, ce te ajută să-ţi protejezi inima, chiar dacă are acelaşi număr de calorii. Ca să ai control asupra cantităţii de ulei consumate într-o zi şi a caloriilor, te sfătuiesc să foloseşti la salate un spray de ulei pufuri sunt suficiente pe o salată iar la gătit nu folosi mai mult de o lingură de ulei la 1 kilogram de compoziţie.

  • Ardere jumia jumia
  • TOP 5 alimente de evitat cu orice preţ în cura de slăbire - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  • Moda de slăbire a efectelor secundare ale cafelei
  • Descoperă ce grăsimi trebuie să incluzi în dietă dacă vrei să slăbeşti mai repede şi să te menţii!