STUDIU: Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea în greutate

Grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Grăsime în alimente. Produsele și conținutul lor de grăsimi Alimentația sănătoasă este cheia sănătății. Cu toate acestea, în timp ce mănâncă, nu toată lumea se gândește la asta. Dar controlul aportului de proteine, grăsimi și carbohidrați nu numai că ajută la menținerea unei cifre excelente, ci și la protejarea de anumite boli, inclusiv obezitatea. Cu toate acestea, nu toată lumea știe că există grăsimi utile, iar carbohidrații, dimpotrivă, sunt dăunătoare.

Uleiul de cocos ajută la pierderea în greutate? Experții demontează mitul conform căruia uleiul de cocos ar ajuta la pierderea în greutate.

grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Uleiul de cocos este un triglicerid cu lanț mediu, ceea ce înseamnă că intră în completarea glucozei pentru a deveni sursa de energie a corpului. Un metabolism accelerat care produce pierderea în greutate, inclusiv grăsimi periculoase depuse pe abdomen. Așa că de cât ulei de cocos avem nevoie într-o zi pentru a pierde în greutate?

grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

De asemenea, este în regulă să consumăm atât de multe grăsimi saturate? Iată ce spun experții: Cum te ajută uleiul de cocos să pierzi în greutate Cercetările realizate au descoperit câteva legături între uleiul de cocos și pierderea în greutate, majoritatea având în atenție faptul că poate accelera metabolismul, însă experții ne sfătuiesc să fim precauți.

grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Ajută la accelerarea metabolismului Uleiurile trigliceride cu lanț mediu, așa cum este uleiul de cocos, pot ajuta la arderea mai multor calorii într-o zi, ceea ce duce la pierderea în greutate, potrivit cercetărilor. Un alt studiu demonstrează cum o cantitate cât mai mică de ulei de cocos alături de un alt triglicerid cu lanț mediu nu crește arderea caloriilor la adolescenții supraponderali.

Uleiul de cocos poate distruge grăsimea de pe abdomen Câteva cercetări au demonstrat că grăsimea în special grăsimea de pe abdomen este arsă în urma consumului de ulei de cocos, ceea ce este foarte periculos pentru inimă.

Arde Grăsimea și Crește-ți Masa Musculară - mâncând “normal”

Cercetătorii le-au oferit unui grup de femei 40 de grame de ulei de cocos și unui alt grup aceeași cantitate de ulei de soia, timp de 28 de zile.

Ceea ce au descoperit a fost că ambele grupuri au pierdut în greutate, însă doar femeile care au consumat ulei de cocos au văzut rezultate și la nivelul abdomenului.

grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Însă, 40 de grame de ulei de cocos reprezintă 35 de grame de grăsime saturată, adică de două ori mai mult decât cantitatea recomandată de Asociația Americană a Inimii. Uleiul de cocos este imposibilă pierderea în greutate permanentă fi consumat?

grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Orice aliment poate fi consumat, atât timp cât este cu moderație. Experții recomandă consumul de uleiuri cu un nivel scăzut de grăsime saturată și au beneficii asupra grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate inimii, precum uleiul de măsline, uleiul de rapiță și uleiul de soia.

Însă, dacă vrei, totuși, să folosești uleiul de cocos, iată ce trebuie să știi: 1.

grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Alege tipul corect de ulei de cocos Medicii recomandă consumul de ulei de cocos organic, virgin, care a fost cel mai puțin procesat.

Folosește-l la gătit Poți folosi uleiul de cocos ca și substituent pentru margarină, ulei vegetal sau ulei de măsline, atunci când gătești.

În prezent, cercetătorii studiază dacă consumul de avocado poate ajuta oamenii slăbi. Integrarea avocado în dieta ta Mănâncă avocado in fiecare zi.

Adaugă-l în salate Uleiul de cocos poate fi adăugat în salate sau în maioneza preparată în casă, pentru a ajuta la digestie și a maximiza consumul de nutrienți. Citește și:.