Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate

Exemple de obiective de pierdere în greutate. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară

Realist oportun Când nu aveți un anumit scop, este dificil să continuați să faceți exerciții și să urmăriți progresul dvs. Dacă greutatea dvs. De aceea este bine să aveți o varietate de obiective, astfel încât să aveți întotdeauna ceva tangibil pentru urmărire.

Realistic Timely Scopurile de pierdere în greutate sunt bune, mai ales dacă sunt pe termen lung. Păstrați-vă ochii pe linia de sosire, dar zi de zi, încercați să vă concentrați pe ceea ce faceți de fapt pentru a pierde greutatea, mai degrabă decât la rezultatul final.

Acest lucru ar putea însemna: Finalizați antrenamentele planificate pentru săptămână Faceți ceva activ în fiecare zi Folosirea unui tracker și încercarea de a obține un anumit număr de pași Se ridică și se întinde sau se plimba în fiecare oră Faceți o plimbare după cină în loc să vă uitați la televizor Uneori, doar o alegere sănătoasă poate duce la alegeri mai sănătoase.

fuste lungi de slăbire poate colita ulcerativa te face sa slabesti

Menținându-le simplu le face mai ușor să rămână. Puneți obiectivele în perspectivă Pe măsură ce vă stabiliți obiectivele, faceți ceva timp pentru a răspunde la următoarele întrebări: Ce vreau să realizez cu acest program?

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară | formatiaoccident.ro

Scopul meu este realist și pierde grăsime deltoidă Știu cum să-mi ating obiectivul? Am un calendar pentru atingerea scopului meu? Cum mă voi răsplăti când voi ajunge acolo?

slabire tina malone pierdere de grăsime ipl

De exemplu, este rezonabil să vrei să pierzi 50 de lire sterline în șase luni? Este posibil, dar poate nu este rezonabil decât dacă mâncați bine și faceți exerciții fizice în fiecare zi a celor șase luni. Pierderea in greutate este adesea mai grea decat multi cred, si de obicei este si mai lent.

Depunerea face să pierzi în greutate cafea neagră arde grăsime

Mulți oameni consideră că pierd o jumătate de kilogram într-o săptămână bună. Deci, fii atent la obiectivele tale de scădere în greutate și ține minte: Cu cât greutăți pierdeți, cu atât va fi mai greu să pierdeți mai mult. Cu cat greutatea corpului tau trebuie sa se miste mai putin, cu atat mai putine calorii pe care le va arde.

Pierdere în greutate de 40 kg într-o lună știri recente despre scăderea în greutate

Cu cât te apropii mai mult de obiectivul tău, cu atât e mai greu să ajungi la el. S-ar putea să existe mai multe motive pentru care nu pierdeți greutatea și cunoașterea acestor capcane vă poate ajuta să le evitați sau să le gestionați atunci când se întâmplă. Greutatea pe care o puteți menține poate să nu fie greutatea pe care doriți să o fiți.

Toți avem un prag de exercițiu cantitatea de exercițiu pe care o putem adapta confortabil în viața noastră. Putem întinde adesea acest prag, dar este important să știți exact unde este, astfel încât să puteți decide dacă este realist exemple de obiective de pierdere în greutate dvs.

Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate

Scara nu este întotdeauna cea mai bună modalitate de a urmări progresul. Asigurați-vă că utilizați alte instrumente pentru a urmări progresul. Pierderea in greutate nu este singurul obiectiv pe care il poti exemple de obiective de pierdere în greutate, și nu poate fi chiar cel mai motivant.

Dăruirea pe o obsesie de pierdere în greutate poate fi primul pas spre succes.

Pagina principala » Pierdere în greutate » Cum să setați obiectivele realiste de fitness Cum să setați obiectivele realiste de fitness Indiferent dacă doriți să scăpați în greutate, să câștigați mușchi sau să vă măriți rezistența, este important să vă adaptați antrenamentul pentru a vă potrivi scopurilor.

Stick cu planurile tale După ce vă stabiliți obiectivele, următorul pas este să aflați cum să ajungeți la ele. S-ar putea să fii surprins de efortul zilnic necesar pentru a-ți atinge obiectivele.

Și corpul dvs. Este nevoie de timp pentru a construi forța, rezistența și coordonarea și, de asemenea, este nevoie de timp pentru a vă obișnuiți să faceți exercițiul o parte din viața voastră. O parte a lipirii cu aceasta face ca este cât mai ușor posibil să faceți antrenamentele. Stabiliți obiective pe termen scurt pe care le puteți atinge și le puteți reîncepe în fiecare zi. Pregătiți avansul de care aveți nevoie: împachetați prânzul, păstrați-vă hainele de antrenament cu dvs.

Related Content

Planificați antrenamentele pe care știi că le puteți finaliza și oferiți-vă unele stimulente pentru a continua, cum ar fi lucrul cu prietenii sau familia și oferirea de recompense ca timp pentru a citi o revistă sau pentru a lua o baie relaxată.

Antrenamente de inițiere care vă ajută să vă atingeți obiectivele Când sunteți gata să începeți, cel mai simplu pas este primul program de mers pe jos. Nu există o curbă de învățare, iar majoritatea oamenilor pot găsi un loc și ceva timp să meargă în fiecare zi.

bere de slabire titluri de pierdere în greutate

Explorați antrenamentele de o săptămână pentru începători absolut, care se concentrează pe pas cu pas prin elementele de bază ale cardio, forță și întindere. De asemenea, puteți încerca programele "jumpstart" care se concentrează pe antrenamente, mai degrabă decât pe pierdere în greutate, precum și pe ghiduri de pornire rapidă pe termen mai lung. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face pentru dvs. Concentrați-vă pe comportamentele sănătoase pe care trebuie să le faceți astăzi și încercați să nu vă faceți griji cu privire la greutatea pe care o pierdeți.