pierde inci fata de greutate

Cum să vă măsurați pierderea în greutate. Gratuit Pierdere în Greutate și Diagrama Progresului Fitness

pierde ovăz gras

Cel mai simplu este să utilizați un calculator pentru grăsimi corporaledeși este doar o estimare. De asemenea, puteți obține o grăsime corporală testată de un antrenor personal la sala de sport sau curba pierderii de grăsime unele universități.

Va trebui să fiți atenți la dimensiunile porțiunii, la tipurile de alimente pe care le consumi și la cât de des activi.

Ritmului cardiac de repaus Ritmul inimii dvs. RHR este de obicei între 50 și de bătăi pe minut.

Calculatoare

Atleții și cei care practică regulat vor avea în mod obișnuit un RHR mai mic, în timp ce persoanele sedentare vor avea un RHR mai înalt. Obiectivul tău este să îți reduci RHR. Ar trebui să încercați să măsurați ritmul cardiac primul lucru dimineața înainte de a vă ocupa de alte lucruri și ritmul cardiac crește.

Pur și simplu conta de câte cum să vă măsurați pierderea în greutate inima ta bate în 1 minut.

32 și nu poate slăbi

Dacă nu puteți măsura primul lucru dimineața, asigurați-vă că ați măsurat-o după ce v-ați odihnit cel puțin 4 ore de la exercițiu sau altă activitate viguroasă și câteva ore după masă.

Vă ajută dacă vă culcați cu 30 de minute înainte de a lua măsurătorile.

efectele pe termen lung ale arzătoarelor de grăsimi

În mod ideal, doriți să vă luați RHR timp de 5 zile pentru a obține o medie. Talie: Măsurați talia fără a țineți banda prea strâns sau prea puțin.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță.

Ca un ghid dur, talia este cea mai ingusta parte a portbagajului sau aproximativ 1 cm deasupra buricului. Șolduri: măsurați șoldurile în jurul celei mai mari părți a feselor împreună cu călcâiele.

Related Content

Coapsă: se măsoară coapsele superioare, chiar sub fustele care se îmbină în coapsa din spate. Pieptul: măsurați în jurul celei mai mari părți a pieptului Despre greutatea ta Câteva lucruri despre greutatea ta.

Știți că scara măsoară totul - oasele, mușchii, organele, orice ați mâncat sau băut, etc. Din acest motiv, greutatea scării nu vă spune întotdeauna dacă faceți progrese. De fapt, dacă ridicați greutăți, este posibil să adăugați mușchi corpului în timp ce pierdeți grăsime, ceva care nu apare mereu pe scală.

Modificarea dietei

Monitorizarea greutății dvs. Nu vă descurajați dacă scala nu se schimbă așa cum credeți că ar trebui. Concentrează-te mai mult pe ceea ce faci și pe măsurătorile tale. Imprimați și înregistrați noi măsurători la fiecare 4 săptămâni. Încercați să evitați să măsurați în fiecare zi, deoarece mici modificări nu apar de obicei pe banda de măsurare.

băutură arzător de grăsimi pentru pierderea în greutate

Corpul tău se schimbă chiar dacă nu îl vezi încă. Related Content.