Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti?

Cum să slăbești la greutăți. Ce este slăbitul din grăsime?

All rights reserved doc. Sport Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti? Daca vrei sa slabesti, probabil ca si tu te intrebi care dintre aceste antrenamente te ajuta mai mult.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Ambele te sustin in lupta cu kilogramele, insa specialistii te ajuta sa intelegi cum arde organismul caloriile in timpul fiecaruia! Autor: Dr. Antrenamentele cardio vs cele cu greutati cum să slăbești la greutăți ce alegi daca vrei sa slabesti?

  • Argint și pierdeți în greutate
  • Adresa de e-mail a destinatarului X O minte sanatoasa intr-un corp sanatos este dictonul pe care toti l-au auzit, insa nu toti l-au inteles in adevaratul sens al cuvantului.
  • Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati!
  • Modalități dovedite științific de a pierde grăsime
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.
  • Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti?
  • Blog - GymBeam Blog

Daca vrei sa slabestiprobabil ca si tu te intrebi care dintre aceste antrenamente te ajuta mai mult. Un antrenament cardio arde mai multe calorii pe moment, insa antrenamentul cu greutati determina organsimul sa arda mai multe calorii pe parcursul intregii zile, dar si pe termen lung.

Ce greșeli faci când spui că vrei să slăbești

Acestea determina accelerarea pulsului, a respiratiei, dar si arderea mai rapida a caloriilor. Mersul pe bicicleta, dansul si zumba sunt considerate activitati cardio. Pe de alta parte insa, exercitiile cu greutati fac parte din categoria exercitiilor anaerobe, adica a celor care implica o activitate fizica intensa, insa de scurta durata, care foloseste energia din sursele proprii ale organismului, fara sa se bazeze pe respiratie, ca in cazul celor cardio.

Ridicarea greutatilor si orice fel de exercitiu de forta permit cresterea masei musculare, ceea ce accelereaza metabolismul si determina corpul sa arda mai multe calorii pe termen lung.

Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti?

Exercitiile cardio vs cele cu greutati O persoana care cantareste 73 de kilograme, va reusi sa arda in 30 de minute de jogging in ritm moderat in jur de de calorii. In acelasi timp, un antrenament cu greutati va reusi sa arda tot intr-o jumatate de ora intre si de calorii. Asadar, antrenamentul cardio determina organismul sa arda mai multe calorii decat cel cu greutati.

Totusi, antrenamentul cu greutati are beneficii suplimentare — acesta creste masa musculara, iar musculatura arde mai multe calorii chiar si in stare de repaus, in comparatie cu alte tesuturi, printre care si cele adipoase. Asadar, ridicarile de greutati accelereaza rata metabolismului bazal. Un alt avantaj al antrenamentelor cu greutati consta in faptul ca acestea iti permit sa iti modelezi corpul in functie de ce iti doresti sa obtii.

Exercitiile cardio te ajuta sa slabesti, insa nu iti lucreaza anumite zone.

Cardio sau greutati? Care are rezultate mai bune pentru slabit

Asadar, daca vrei sa slabesti rapid, alege cardio, insa daca vrei sa slabesti armonios si sa iti lucrezi corpul, alege greutatile. Ideal este sa merge cifra de pierdere în greutate bozeman cele doua tipuri de antrenamente pentru rezultate uimitoare.

Discuta cu antrenorul de la sala de fitness despre intentia ta si acesta iti poate face un program personalizat, care sa includa atat zile de cardio, cat si zile in care sa practici antrenamentele cu greutati.

Citeste si Cum sa arzi de calorii in 30 de minute Cat sport ar trebui sa practici pentru a slabi?

Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati!

Pentru eliminarea kilogramelor in plus, specialistii sustin ca e nevoie de peste de minute de sport pe saptamana — este vorba despre antrenamente de intensitate medie si mare. In aceasta categorie intra si antrenamentele cardio, dar si cele cu greutati. Daca doresti numai sa iti mentii greutatea, si cele de minute de sport pe saptamana sunt suficiente.

pierderea în greutate troy

Daca esti incepator si nu stii cum sa te organizezi, iata cateva idei de antrenamente cardio pe care le poti face fara indrumarea unui antrenor: Plimbari in ritm alert — arzi in jur de de calorii pe ora. Jogging — vei consuma pana la de calorii pe ora daca ai un ritm accelerat. Mersul pe bicicleta — poti arde — calorii pe ora, in functie de viteza, dar si de unghiul de inclinatie al suprafetei pe care mergi.

cei peste 60 de ani trebuie să slăbească

Saritul corzii — aproximativ de calorii pe ora poti arde cu coarda. In ceea ce priveste antrenamentul cu greutati, poti incepe cu genuflexiunile cu gantere in ambele maini, dar si cu cum să slăbești la greutăți cu bila de fitness de 2,5 kilograme.

cel mai bun în arzătorul de grăsimi din magazin

Foarte important este insa ca, pe langa sport, trebuie sa tii si dieta daca vrei sa slabesti. Pe termen lung, vei reusi sa iti mentii greutatea numai daca imbini regimul alimentar echilibrat cu activitatile fizice practicate in mod regulat.