De ce femeile stocheaza grasimi in zona fesierilor?

Cum să-ți pierzi grăsimea în moob

  1. Modificări ușoare zilnice pentru a pierde în greutate
  2. Today at Îţi vine a crede că, într-o bună parte, grăsimea la care te strâmbi

Grăsimea în exces în zona feselor, coşmarul femeilor. De ce se depune şi cum scapi de ea doc. Cele mai multe femei au predispozitie de acumulare a grasimilor in zona posteriorului.

cum să-ți pierzi grăsimea în moob

Sursa acestor depuneri este hormonul estrogen Cu totii, atat femeile cat si barbatii, secretam estrogen. Insa daca organismul secreta mai mult decat trebuie, apar acumularile de grasime.

De ce se depune grasime pe fese?

cum să-ți pierzi grăsimea în moob

Iata si explicatia: cand consumam produse ce sunt toxice sau greu de digerat, ficatul trebuie sa munceasca puternic pentru a descompune acele toxine si apoi sa contribuie activ la eliminarea acestora din organism. CITESTE SI:  Câtă mișcare trebuie să faci pentru a încetini procesul de îmbătrânire a inimii Cand organismul este supraincarcat cu toxine, ficatul nu poate tine pasul si atunci organismul, pentru a nu pastra active toxine in sangele circulant, ce ar putea perturba functionarea organelor importante, mai ales creierul sau inima, le trimite in tesutul adipos pentru a le stoca sub forma de grasime, transmitand astfel si mesajul paralel de consolidare a acestor depozite adipoase.

Cum scapi de grasimea acumulata la nivel fesier De aceea azi am sa redau 8 pasi pentru ca tu sa ai un plan de actiune atunci cand vorbim despre stocarile de grasime de pe fesieri. Timp de 14 zile, minimum, trebuie sa renunti la gluten, zahar, alimente procesate, indulcitori artificiali, carbohidrati simpli si alcool.

DE CE femeile acumulează grăsimi în zona feselor. Cum scăpăm RAPID de ea

Consuma mult peste proaspat, vita organica, pui si curcan procurat cat mai aproape de sursa, fructe si legume. Consuma multe legume bogate in indolecarbinol.

cum să-ți pierzi grăsimea în moob

Cele mai bogate legume sunt: varza, broccoli, conopida sau nasturel. Poti lua indolecarbinol din suplimente, insa va recomand sa fie direct din legume. Semintele de in sunt bune pentru accelerarea tranzitului intestinal, asa ca e indicat sa le introduci in alimentatie.

cum să-ți pierzi grăsimea în moob

Asigura-te ca faci antrenament. Alege miscari complexe si foloseste greutati. Consuma apa filtrata in cantitati cat mai mari.

EXERCITII SOLDURI ACASA - ANTRENAMENT SOLDURI

Spor la miscare! Alte sfaturi de pret care te vor ajuta sa scapi de grasimea de pe fese, dar si din alte zone ale corpului Modifica-ti dieta Intrucat procesul de slabire este, in primul rand, dictat de alimentatie.

cum să-ți pierzi grăsimea în moob

Mananca proteine de calitate, cereale integrale, fructe, legume si grasimi sanatoase, precum cele din avocado sau uleiul de masline extravigin. Renunta complet la alimentele care contin zahar, sare sau conservanti — acestea nu numai ca au o densitate calorica mare si favorizeaza retentia de apa in tesuturi, insa sunt daunatoare si pentru sanatate.

Creeaza un deficit caloric Regula de baza pentru topirea grasimii consta in deficitul caloric. Asta inseamna cum să-ți pierzi grăsimea în moob oferi organismului mai putine calorii decat ii sunt necesare, astfel incat sa inceapa sa arda din depozitele de grasimi.

Pentru rezultate vizibile, este necesar un deficit caloric de cel huskies de slăbire kcal.

De ce femeile stocheaza grasimi in zona fesierilor?

Foloseste orice moment din viata de zi cu zi pentru a-ti tonifia corpul si pentru a scapa de grasimi Renunta la lift si urca pe scari, nu lua autobuzul, ci mergi pe jos si fa tot timpul efortul de a nu alege calea cea mai usoara.

Altfel, toate eforturile tale vor fi in zadar pentru ca nu vei reusi sa te mentii in forma. Lupta cu kilogramele trebuie sa fie permanenta la persoanele cu predispozitie de ingrasare.