Totul despre premenopauza (perimenopauza)

Cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză, Schimbarea dietei

Unul dintre acestea este că metabolismul tău încetinește, făcând mai ușor să câștigi în greutate și mai greu să-l pierzi. Din fericire, există lucruri pe care le cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză face pentru a vă menține greutatea pre-menopauză, inclusiv ajustarea nivelului de alimentație și a nivelului de activitate pe măsură ce vă apropiați de menopauză.

cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză

În plus, lucrează cu medicul dumneavoastră pentru a gestiona orice afecțiuni medicale asociate cu creșterea în greutate de vârsta mijlocie, cum ar fi osteoartrită și hipotiroidism. Schimbarea dietei Lucrați pentru a face schimbări ale dietei sănătoase pe măsură ce intrați în perimenopauză.

cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză

Una dintre cele mai bune metode de a preveni creșterea în greutate în timpul menopauzei este să începi să faci schimbări în stilul de viață înainte de începerea menopauzei. Simptomele obișnuite ale perimenopauzei includ perioade neregulate, bufeuri, schimbări de dispoziție, dificultăți de somn și modificări ale antrenării sau funcției sexuale.

De asemenea, s-ar putea să înregistrați o creștere a nivelului de colesterol rău LDL. Discutați cu medicul dumneavoastră despre reducerea caloriilor pentru a preveni creșterea în greutate.

Totul despre premenopauza (perimenopauza)

Majoritatea femeilor pot beneficia de reducerea a aproximativ de calorii pe zi din dieta lor pe măsură ce trec prin menopauză. În funcție de greutatea curentă și de starea generală de sănătate, acestea pot avea o recomandare diferită pentru dumneavoastră. Dacă medicul dumneavoastră recomandă reducerea caloriilor din dieta dvs.

Mănâncă o dietă sănătoasă, echilibrată.

Menopauza si premenopauza | formatiaoccident.ro

Pe lângă limitarea numărului de calorii pe care le consumi, este important să-ți iei caloriile din surse sănătoase. Pentru a menține o greutate sănătoasă și pentru a obține în continuare nutriția de care aveți nevoie, asigurați-vă că dieta dvs.

cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză

Obținerea prea multor calorii din zaharuri rafinate și grăsimi nesănătoase vă poate îngreuna menținerea sau pierderea în greutate.

În plus, majoritatea alimentelor de gunoi nu conțin nutrienții de care aveți nevoie pentru a rămâne sănătos. Băuturile alcoolice au un conținut ridicat de calorii, iar consumul prea mare vă poate îngreuna menținerea unei greutăți sănătoase. Există unele dovezi că băutul cu moderație poate avea beneficii pentru sănătate după menopauză, inclusiv reducerea riscului dumneavoastră de boli de inimă și diabet de tip 2.

A bea multă apă are tot felul de beneficii pentru sănătate, inclusiv ajutând corpul să curgă produsele reziduale și să vă păstrați articulațiile sănătoase și bine lubrifiate.

Suplimente si vitamine eficiente in calmarea simptomelor de la menopauza

Încercați să beți ori de câte ori îți este sete sau să îndrepți spre 8 pahare de apă ml pe zi. Studiile arată că somnul slab poate contribui la creșterea în greutate în timpul și după menopauză. Oprirea tuturor ecranelor luminoase, precum telefoane, tablete și televizoare, cu cel puțin o jumătate de oră înainte de culcare. Stabilirea unei rutine relaxante de culcare, cum ar fi să faci un duș cald, să citești sau să faci o mică meditație.

Evitarea cafelei și a altor băuturi cofeinizate după-amiaza și seara. Nu mănânci mese grele sau gustări nesănătoase seara târziu.

cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză

Obținerea mai mult exercițiu Obțineți cel puțin de minute de exercițiu moderat în fiecare săptămână. Obținerea suficientă activitate fizică este un alt element important al menținerii unei greutăți sănătoase pe măsură ce intrați în menopauză.

Totul despre premenopauza (perimenopauza)

Câteva exemple de exerciții aerobice moderate includ: [15] Brisk mergând Biciclete ușoare de exemplu, aproximativ 16—19 km pe oră Sporturi de rachete precum badmintonul sau dublul tenisului Lucrări în casă și grădină, cum ar fi tăierea, aspirarea sau cosirea gazonului Faceți antrenament de forță de două ori pe săptămână. Antrenamentul de forță vă va ajuta să construiți mușchi, ceea ce vă va facilita arderea eficientă a caloriilor.

Începeți să faceți exerciții care să utilizeze propria greutate corporală, cum ar fi ghete, scânduri și împingători. Puteți încorpora, de asemenea, exerciții care utilizează echipament, cum ar fi greutăți de mână și benzi de rezistență.

Vorbeste cu medicul despre ce fel de exercitii fizice este sigur pentru tine.

cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză

Este întotdeauna o idee bună să vă consultați cu medicul înainte de a începe un nou program de exerciții, mai ales dacă aveți probleme de sănătate. Faceți o întâlnire cu medicul dumneavoastră pentru a face un control și a discuta despre obiectivele dvs. Acestea vă pot ajuta să determinați ce tipuri de exerciții sunt cele mai bune pentru dvs. Gestionarea condițiilor de sănătate legate de vârstă Obțineți controale medicale periodice, așa cum vă recomandă medicul dumneavoastră. Pe măsură ce îmbătrânești, furnizorul de asistență medicală va recomanda probabil să obțineți o varietate de verificări și teste periodice pentru a vă asigura că sunteți în stare bună de sănătate și să vă confruntați cu probleme mai devreme.

Ce este premenopauza - perimenopauza?

Menținerea fișelor cu privire la starea generală de sănătate va facilita, de asemenea, pentru dumneavoastră și medicul dvs. Cât de des trebuie să vedeți medicul va depinde parțial de nevoile dvs.

  • Arde grăsimea mai mult
  • Pierdere în greutate Huddersfield

Riscul de hipotiroidism și alte afecțiuni tiroidiene crește pe măsură ce îmbătrânești. Dacă mâncați bine și faceți mult efort, dar mai întâmpinați simptome precum creșterea în greutate, oboseală și colesterol ridicat, consultați medicul pentru a discuta despre posibilitatea de a avea o tiroidă nederactivă.

Dacă aveți o tiroidă nederactivă, este posibil să constatați că greutatea dvs.

  1. Cea mai bună băutură pentru a pierde grăsimea din burtă
  2. Cum se poate măsura pierderea de grăsime corporală
  3. perimenopauza Archives - ANTRENOR PERSONAL ONLINE
  4. La perimenopauza, productia tot mai scazuta a estrogenului poate duce si la alte simptome.
  5. Alzheimers pierderea în greutate moarte
  6. Suplimente si vitamine eficiente in calmarea simptomelor de la menopauza
  7. Exista multi factori implicati in acest fenomen, inclusiv hormonii, imbatranirea, genetica si stilul de viata.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre cum să vă susțineți sănătatea oaselor și a articulațiilor. Schimbările de hormoni care au loc în corpul dvs. Discutați cu medicul dumneavoastră despre luarea de măsuri pentru a vă menține oasele și articulațiile sănătoase, cum ar fi: [23] Mâncând o dietă bogată în calciu și vitamina D Efectuați exerciții cu impact scăzut pentru a construi masa osoasă fără a pune prea multă uzură pe articulații Adăugarea mai multor acizi grași omega 3 în dieta ta Luând suplimente pentru a sprijini sănătatea oaselor și a cartilajelor, cum ar fi glucozamina [24] X Arhiva Sursa de cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate pentru perimenopauză a Arhivei Jurnalului Central al PubMed de la Institutele Naționale de Sănătate din SUA Accesați sursa Discutați terapia cu estrogen dacă simptomele menopauzei dvs.

Pe măsură ce treceți prin menopauză, cantitatea de estrogen pe care o produce corpul dvs. Această modificare hormonală poate duce la o varietate de simptome neplăcute, inclusiv creșterea în greutate și acumularea de grăsime în abdomen și în jurul acesteia.

Unele tipuri de tratamente cu hormoni vă pot crește riscul de afecțiuni de sănătate, cum ar fi boli de inimă, cheaguri de sânge, accident vascular cerebral sau cancer de sân. Vezi si.