Care este secretul privind arderea grăsimilor? 5 alimente care ajută la arderea grăsimilor

10 min arderea grasimilor. Legătura dintre odihnă și arderea grăsimilor

Conținutul

    Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

    10 min arderea grasimilor

    Nu ele îți aduc rezultate, ci un mix între exerciții la care nici nu te aștepți. Uită de mișcările clasice. Apoi, la capitolul antrenament, nu exercițiile izolate pentru abdomen te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal, ci sesiunile cardio. În acest caz vorbim despre arderea grăsimilor post-antrenament — capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea 10 min arderea grasimilor antrenament.

    10 min arderea grasimilor

    Cu cât acesta este mai intens, cu atât efectul este puternic. Antrenamente scurte și intense Cele de tip cardio ard o mulțime de calorii, dar cel mai eficient este unul de tip HIIT high intensity interval training. De exemplu, poți face un antrenament de 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

    10 min arderea grasimilor

    De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia. Așadar, creșterea ratei metabolice reprezintă cheia slăbirii rapide și a înlocuirii masei de grăsime corporală cu masă musculară. Însă recomandarea nu este să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare.

    10 min arderea grasimilor

    Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

    Share on facebook.